Hallo dames, Ik ben heel onverwacht zwanger geworden! Maar zeeeer welkom! Nu zou ik volgens mijn eigen berekening 7weken zwanger zijn, alleen heb ik sinds gister eind van de middag bloedverlies, eerst heel weinig toen iets meer toen weer niks toen in de avond ook 1of 2 bloedpropjes erbij ..vervolgens gewoon gaan slapen en vanochtend zogoed als niets in mijn maandverband! Heb ook totaal geen krampen of pijn erbij? Nu heb ik vanochtend een zwangerschapstest gedaan en die was knaller dan knalpositief?? Vervolgens heb ik nu met afvegen wel elke x bloed op het papiertje zitten? Zijn er meer dames die dit ook gehad hebben? Heb ondertussen ook het ziekenhuis gebeld en mag vanmiddag wel komen voor een echo maar ben nu wel heel erg zenuwachtig pff .. Liefs Nic
daar ben ik weer, kom net uit het ziekenhuis.. heb een echo gehad en daar was niks op te zien? geen vruchtje geen vruchtzak alleen enorm dikke baarmoederslijmvlies? de gyn dacht dan misschien een bbz? maar zover ze op de echo kon zien waren mijn eierstokken of eileiders ik weet het niet meer pff ben ff van slag helemaal schoon? dus dan kan het toch ook geen bbz zijn? heb nu bloed moeten prikken op hcg en eind van de dag terugbellen? kent iemand van jullie dit verhaal? liefs nic
Herken het niet, maar wil je even sterkte toe wensen! Wat lastig die onzekerheid, zeker omdat je wel een knaltest had.. Blijf je even volgen hoor..