Hallo allemaal, Ik ben inmiddels een mooi eindje op weg met de zwangerschap van ons tweede kindje, het derde trimester breekt aan. De zwangerschap van onze eerste verliep hele voorspoedig, weinig tot geen klachten, alles goed geregeld in huis en dergelijke. Ik kijk er met een goed gevoel op terug. Fysiek verloopt deze zwangerschap prima. Weinig klachten, al merk ik wel dat ik onze dochter echt niet zo vaak meer moet tillen als ik nog wel deed Waar ik voornamelijk deze keer tegenaan loop, is dat ik het in mijn hoofd allemaal niet georganiseerd krijg. Er is zoveel wat ik moet/wil doen en er zitten maar 24 uur in een dag! De dagen vliegen voorbij en voor mijn gevoel ben ik letterlijk van opstaan tot slapengaan bezig: zorg voor dochter, huishouden + bijkomende zaken, werk. De zwangerschap vliegt voorbij en ik heb er nog amper een minuut van genoten. Dit zit me dwars, maar ik weet ook niet hoe en wat ik veranderen moet. Hebben jullie tips? Herkennen jullie dit? En hoe pakken jullie dit aan?
Misschien kun je lijstje maken met wat en wanneer je alles gaat doen wat je wil doen en op de andere momenten lekker rusten, dagje naar welness ofzo. Maar ik herken het wel als je nog niet in je verlof zit. Ik werkte toen fulltime en had veel klachten dus echt genieten was er niet bij