Hallo meiden, 29 dec was de eerste dag van mijn miskraam. Het is een vroege mk geweest met 4.5 weken. Ik vloei nu dus nog steeds (19 dgn inmiddels) Ok het is niet veel, op te vangen met een inlegkruisje en voornamelijk bij het afvegen maar toch ik vind het wel erg lang duren. Ik ben geprikt op HCG en dit was afgelopen vrijdag nog 29. Afgelopen dinsdag nog altijd een positieve zwangerschapstest. Nooit gedacht dat ik zou willen dat de streepjes verdwenen. Mijn andere vraag, kan ik ondanks het vloeien en het HCG wel een eisprong hebben? Ik en mijn man willen graag verder maar vragen ons af of dit op dit moment wel zin heeft? Alle info en ervaringen zijn welkom!!
Voor dat termijn vind ik dat je erg lang bloedt. Of is het meer bruin wat je verliest? Na mijn 1e 3 miskramen heb ik maar een week gebloed en bij de laatste 2 weken. Daarna nog wel een paar keer bruinverlies. Volgens mijn gyn kan je wel gewoon een eisprong krijgen ook al heb je nog bloed in je baarmoeder. Mijn baarmoeder was na de laatste keer ook niet schoon, maar heb 3 weken later wel een eisprong gekregen en vandaag mijn menstruatie. Je mag pas weer met je man verder wanneer je geen bloed meer verliest ivm infectiegevaar.
Hoi Nijntje Dank voor je reactie. Nee t is echt gewoon rood. Volgende week donderdag pas terug naar de verlos en dan indien nodig naar de gyn. Zit te twijfelen of ik dat wel ga afwachten of dat ik maandag al bel. Vind t zelf ook lang duren. Maar ik begrijp uit jouw verhaal dat ik ondanks t bloedverlies toch een eisprong kan hebben?! Ik weet niet of er een grote kans is op infectie bij zo weinig bloedverlies.
Zolang je hcg hoog is kun je een eisprong krijgen is mij verteld Sterkte meid,als je het niet vertrouwd gewoon je vk of ha bellen.
@babyangel bedoel je wel of geen eisprong ?! Dankjewel t is best moeilijk leef voor mijn gevoel nog in 2013.
Vintage rose, mijn gyn zei dat lichaam pas weer op gang kwam bij hcg onder de 5. Dus ja...dat is wat ik weet. Wij mochten niet vrijen totdat bloedverlies weg was. Ben t wel met Nijntje eens dat je lang vloeit. Weet je zeker dat alles weg is? Soms is lang vloeien teken dat er nog iets zit. Wil je zeker niet bang maken, maar trek aan de bel als je t niet vertrouwt he!
Hoi humtum, Gisteren toch maar gebeld en heb een extra echo gehad daarop was te zien dat mijn bm slijmvlies alweer aan t opbouwen was en dat er nog maar weinig restbloed zit. Vanochtend lijkt t inderdaad minder te zijn. Ik heb t nog eens nagevraagd en t klopt in de meeste gevallen dat t hcg weg moet zijn maar er zijn ook vrouwen die nog hcg in hun lijf hebben en toch een eisprong hebben. Normaal merk ik t als ik in m'n vruchtbare dagen zit ben benieuwd of dat nu na de mk ook zo is. Hoe is t met jou nu? X
Hier heb ik toen ruim 3 weken gevloeid, ook rood. Eind juni 2012 ook een v.mk en begin augustus nog een positieve zwtest. Terwijl ik toen niet zwanger was. Wacht tot je zwtest geen tweede lijntje meer vertoont. Anders ben je straks blij om niets.
@zwangels "Fijn" te horen dat er meer zijn die lang vloeien na een vroege mk. Ik blijf om de paar dagen testen totdat hij negatief is. Omgekeerde wereld, paar weken geleden deed ik dat om te zien of de testlijn donkerder werd
Herkenbaar Vintage Rose. Ik heb ook regelmatig staan balen van roze strepen. Als je door wil wil je ook door! En niet blijven hangen in een die ellendige cyclus die je die miskraam heeft opgeleverd. Vraagje; ken je je eigen temperatuur goed? Dat is waardoor ik altijd kon weten of mijn cyclus het "weer deed". Na een miskraam temperatuurde ik altijd even elke ochtend. Ging op een bepaald punt mijn temperatuur omhoog dan wist ik dat ik weer een eisprong had. Succes!
Hoi Betty Barclay Ja ik ken de temp en mijn cyclus op m'n duimpje. Ook kan ik normaal gesproken goed mijn cervix lijm beoordelen hopelijk is dat nog steeds t geval, wil deze ronde niet missen. Ik wist pas achteraf dat ik goed zat met m'n berekening ( 2 kids uit 1e ronde) en deze 3e ronde maar helaas mk. Ik vind t best een gedoe dat tempen zal morgenochtend eens kijken of ik weer op M'n basale temp terug zit. X