Bij mijn vorig miskraam had ik 1u30 hevig bloed en stolsel verlies. Hierna was het al verminder naar de hoeveelheid van een de laatste dag van je menstruatie. Helemaal geen krampen gehad. Nu verlies ik al 3 dagen meer bloed/slijm dan een menstruatie maar ook niet echt hevig. Het verminderd soms dan heb ik weer krampen en wordt het weer heviger. Hoelang mag dit duren?
Heb je de miskraam al gehad of moet het vruchtje nog afkomen? Mij is verteld na de miskraam je 3 maand erbanden vol mag hebben per uur. Ala het continu loopt alsof een kraantje beetje openstaat dan is het fout
Op de echo vorige week was geen vruchtje te zien. Dat kan ik het met het blote oog ook niet zien. Ik heb zaterdag enkele stukjes stolsel verloren echt niet zoveel als de vorige keer. Het is vrijdag begonnen, sinds zaterdag meer en dit is nu nog niet verminderd. Het lijkt idd alsof de kraan niet volledig openstaat maar toch te veel om goed te zijn.
Gynaecoloog vertelde mij dat zodra ik dacht dat het ge veel was het enkele uren later zou afnemen en klaar was... Maar als dat dus meer dan 8 uur aanhield moest ik bellen. Maar dat was omdat we de mk gingen opwekken met tabletten
Bij mijn miskraam heb ik wel 3 dagdn maandverband nodig gehad. Een dag vreselijk heftig. En 2 dagen gelijk aan flinke menstruatie. Daarna nog 2 dagen wat minder heftig. Dus in totaal zeker 5 dagen.