Wat heb je toch een onbeschoft volk. Bah. Ik heb NU al een buikje (mijn gewone broeken doen pijn als ik ze dicht doe, dus moet al positiebroeken aan). Maar oh wee als iemand tegen mij begint. Dan laat ik echt mijn hormonen op ze los hoor! Voel je niet onzeker. Je bent zwanger! Het buikje hoort erbij. Die mensen zijn gewoon onbeschoft.
Heel eerlijk vind ik je buik hartstikke meevallen en gewoon normaal Als ik toch een euro had gekregen voor elke “goh, zeker dat het er maar 1 is?” opmerking..... Helaas hoort dit er gewoon bij. Op de een of andere manier denkt iedereen zodra je zwanger bent dat ze zich overal maar mee mogen bemoeien en overal hun (ongevraagde) mening over mogen geven. Irritant, maar ene oor in, andere oor uit, hoor. Laat ze maar kletsen
Ik heb serieus in een weekend tijd van twee verschillende mensen gehoord: 'weet je zeker dat het er maar een is' en 'oh, dat is een klein buikje dan nog maar voor je termijn'. Het lijkt wel of mensen zich soms een soort van verplicht voelen om iets over je buik te zeggen en de gekste dingen bedenken. Ik kan je foto niet meer zien maar iedere buik is normaal. Wees trots op je lichaam dat een kindje mag dragen en probeer je niet teveel van andere mensen aan te trekken ook al is het soms erg vervelend. *Dikke knuffel* HELEMAAL MEE EENS!
Ten eerste.. wat is jouw collega een muts zeg, jeetje wat een domme opmerking. Alsof ze verwacht dat je schrikt en zegt dat je inderdaad maar snel terug moet om te checken of er eentje extra in zit. Ik kan jouw foto helaas niet meer zien, maar eigenlijk maakt t ook niet uit. Je zegt dat je trots bent op jouw buik, dat is het enige wat telt! Ik zou dat gevoel ook graag willen, zeker vasthouden!
Ik ben ook trots op mijn beginnende buikje maar hier zeggen mensen juist dat ze nog niks zien en dat ik nog steeds superslank ben. Alsof mijn groeiende buik iets negatiefs is?? Ik weet dondersgoed hoe ik er voor de zwangerschap uit zag, mijn kledingkast dunt zich nu snel uit en ik ben juist heel blij dat mijn tailleomtrek groter wordt. Voor onbekenden is het nog niet duidelijk, maar dat bekenden mijn bolle buik niet zien ????
Achh.. niet zo druk om maken bij mij zeggen ze ook nou duurt ook niet lang meer he.. sommige denken dat ik echt al uitgerekent ben of inderdaad of het er 2 zijn terwijl ik echt nog 11 weken moet waarschijnlijk.. de ene buik groeit meer dan een ander.
Hier hetzelfde "probleem" .. Nu al diverse keren gehoord! " zo je hebt al een aardige buik " of " weet je zeker dat het er geen 2 zijn " .. Word er ook zo onzeker van dat ik mn buikje soms wil verstoppen ! Probeer me er niks van aan te trekken, maar het spookt toch door je hoofd
Mijn buik is vergelijkbaar met die van jou, ik groei enorm naar voren en ik krijg ook constant opmerkingen! Als ik een euro kreeg voor de vraag "weet je zeker dat het er geen twee zijn" kon ik er een hele babykamer van inrichten! Best vermoeiend af en toe. Of, 'nog even en je valt voorover!' ook zo'n leuke.. Ach ik ben best trots op mijn buik! Enig nadeel is dat mijn rug er last van begint te krijgen..
Ik ben wel benieuwd hoe jullie reageren wanneer mensen vragen of het er geen twee zijn of zeggen dat je groot bent. Het is zo onbeschoft... wat zeg je dan?
Ik wordt ook wel eens aangesproken door onbekende. En eerste opmerking zeg ik wel eens sorry ben niet zwanger. En dan kijken ze je echt aan haha. Met daarna in vervolg dat ik het niet netjes vind en dat ik eht zelf ook wel weet en dat die lekker mag door groeien
Wat je dr mee moet? Zeggen dat die mensen hun mond moeten houden. Ik begrijp nooit waarom mensen zeggen dat dergelijke dingen zeggen leuk of aardig is. Je groeit zoals je groeit. De een blijft plat, de ander krijgt een volle ronde buik. Lekker negeren die lui.
Zo herkenbaar! Hier vandaag ook weer een paar van die leuke amicale opmerkingen gehad. Één collega presteert het zelfs er ELKE DAG iets van te zeggen. Zo irritant!!
Wat vervelend he al die opmerkingen. Ik trek het mij ook heel erg aan als iemand er wat van zegt. Probeer het los te laten, al is dat echt moeilijk.
Ik heb vandaag en strak shirtje aangetrokken en ben extra langs haar heen gelopen met mijn kin omhoog! Dat voelde goed! Kreeg van een andere collega de vraag of ik al een buikje kreeg. Toen stond ik op en zei ze oh je ziet het al een klein beetje! Veel vriendelijker en op een leukere manier Sommige mensen zijn gewoon niet tactisch. Vanaf nu heb ik gewoon schijt aan deze mensen
Ik had ook vrij snel een redelijke buik en nu aan het eind juist weer 'klein'. Ze denken nu vaak dat ik net over de helft ben, vind ik dan ook wel weer jammer af en toe. Maar iedereen is anders!
Ik zei bij mijn zwangerschap: Hoe Groter de buik, hoe MOOIER! Trok me er niks van aan. Ik had nl ook snel een mooie grote buik. Ik was er super trots op. Is toch geweldig Dus Heerlijk trots op zijn en absoluut niet onzeker over zijn!! En ik hoop dat mijn buik weer heerlijk groot wordt haha. Btw ik kon je foto’s niet openen!