Wanneer heeft je partner het kindje voor het eerst kunnen voelen? Mijn man zei gisterenavond dat hij dat kon voelen, maar weet niet of het waar is. Vanbinnen voelt heel anders aan dan van buiten. Ik heb dan zelf nog een tijd met mijn hand op mijn buik gelegen maar twijfel. Ben nu 19 wk zwanger. Kan me van de vorige zwangerschappen niet goed herinneren hoever ik dan was. Ben benieuwd voor jullie ervaringen.
Pas met 31 weken want luc stopte altijd met trappen als m vriend wilde voelen. LOL Hij heeft Luc ook maar 1x gevoeld.
Sjemig eh vorige week toevallig 1 keertje licht. Hier trappen ze ook niet als er een hand in de buurt komt.
dus dan kan het wel kloppen. Volgens mij was het kindje heel goed wakker, maar aangezien mijn darmen helemaal overhoop lagen, kon het dat ook geweest zijn, hihi, dan laat ik hem gewoon in de waan
Sinds deze week voelt hij haar goed bewegen! Ook kan hij af en toe mijn buik heen en weer zien gaan hi hi.
Ik voelde de kleine zelf al met 15 weken en mijn vriend al met 18 weken. Dus ja, het kan best! Ligt een beetje aan waar je placenta ligt. Die van mij ligt heel ver naar achteren, dus vandaar dat we de baby al zo vroeg en duidelijk hebben voelen schoppen!