Had eerder al geschreven. Vandaag een test gedaan; negatief. Wellicht nog net iets te vroeg om te testen dus ik doe voor de zekerheid in t weekend een test. Blijft heel vreemd; sinds een week na de eisprong met name smorgens erg misselijk en overgeven (doe ik anders nooit alleen bij 1e zwangerschap), nu sinds een paar dagen verstopping,opgezwollen buik door darmen (normaal ook alleen bij zwangerschap). Paar dagen behoorlijke buikpijn gehad en nu bloedverlies; lijkt wat mij betreft meer op ongesteldheid maar zou t ook innesteling kunnen zijn? Bij mijn vorige zw-schap had ik ook vaak bloedverlies... Moeilijk hoor; ik weet dat als je iets graag wilt je jezelf aardig voor de gek kan houden, maar echt elke ochtend overgeven.... Ik weet dat jullie hier niks mee kunnen, maar wel lekker om t even van me af te schrijven.
Haay femke28 Even afwachten tot het weekend dan...wie weet test je dan wel heel dik positief. Tenminste..ik zit hier nog niet zo lang op het forum maar als ik de verhalen mag geloven kan het de ene dag negatief zijn en de volgende dag positief. Ik duim voor je!!!
Ik ben nog niet zwanger geweest, dus kan er niet iets echt nuttigs over zeggen maar lekker dat je het hier kwijt kan toch!! Ik ga voor je duimen zaterdag! succes, xx
Haii Ik wil even zeggen dat ik 13dagen overtijd was toen ik pas positief teste , ik hou daarom nu maar een cyclus van 32 aan ik hoop voor je dat het innestel bloeding is Liefs -xx-
Bloedverlies zet niet echt door...ms toch innesteling? Kan dat een paar dagen duren? Ben nog wel misselijk en ben erg opgeblazen door aardi verstopte darmen. Wie weet....zondag testen...
Hoi, ik heb een vroege zwangerschapstest gedaan van Test Point (bij etos gekocht voor een tientje). Ik testte al 6 dagen voordat ik überhaupt over tijd zou zijn. Positief! Begin bijna te twijfelen of mijn laatste menstruatie geen innestelingsbloeding is geweest... Maar dat was een hevige bloeding dus ik acht die test toch wel erg gevoelig. Wil je het dus snel weten, met een gevoeligere test kun je eerder testen.
Heb dan eindelijk vanochtend getest; negatief. Maar t blijft ontzettend vreemd; ben smorgens echt misselijk en moet dan overgeven, moet ook overgeven bij inspanning, ik heb erg veel last van m'n darmen, ben moe en sinds 2 dagen pijnlijke borsten. Ik heb vanaf woensdag bloedverlies, maar t is een stuk minder dan m'n gewone ongesteldheid. Maar ja....ikkan toch niet later positief testen? Ik heb nl 1x onbeschermde seks gehad (normaal gebruiken we altijd braaf een condoom) en dat was op 25 of 26 juni; als ik daarvan zwanger zou zijn, zou de test toch positief moeten zijn? Het was wel z'n goedkope van de trekpleister (2 voor 5 euro, met zo'n pipet) maar dat maakt toch verder niet uit??
Ja, het enige wat je kunt doen is afwachten of bij de huisarts om een bloedtest vragen. Met zo'n bloedtest kun je er nooit naast zitten. Het kan zijn dat je een lage hcg waarde hebt en dat de trekpleister test niet gevoelig genoeg is. Als je niet zwanger bent is het ook goed om bij de huisarts te zijn geweest. Misschien heb je een of ander virus opgelopen?!