Hoi Ik heb een vraagje. Wij zitten sinds kort op 4 flessen, ongeveer : 7:00 , 11:30, 16:00/16:30, 20:30/21:00. Daarna gaat ze slapen. Flessen drinkt ze soms leeg, meestal laat ze wat staan, maar valt me op dat ze het meeste laat staan om 7:00. Vaak wel een halve fles! Vind dat zo apart, want ze heeft dan ruim 10 uur geen voeding gehad. Maak me er verder niet druk om ofzo, maar vroeg me af of meer moeders dit herkennen: dat de kleine juist uit de ochtendfles het minst drinkt?
Ja hoor hier ook, de ochtendfles is de meest instabiele qua hoeveelheid, altijd al geweest. In de loop van de dag gaat hij meer drinken met als top de fles na het badje en voor het bedje van 210cc met granenpap
Mijn zoontje drinkt de ochtendfles ook altijd slecht, meestal ook maar de helft. Snap het ook niet waarom dat zo is. Hij krijgt nog wel 5 flessen, de laatste om 23.00u.
Hier is de ochtend fles ook de fles die hij het slechte drinkt. Heb het ook nooit begrepen aangezien hij bij mij 12 uur geen voeding heeft gehad. Hij is een slechte drinker geweest maar het gaat steeds beter
Mijn dochter dronk eerst haar 1ste fles ook niet helemaal leeg.. Maar wat ik heb gemerkt, als ze wakker wordt, een kwartiertje wacht en daar haar flesje geef dan drinkt ze het wel leeg.. Misschien ook proberen??
Hier maakt dat niets uit én als ik te lang wacht (klein uurtje) wil Devin m ook niet meer omdat ie dan weer te moe is.. :s
Haha, heel herkenbaar. Ook mijn baby drinkt 's ochtends de eerste voeding bar weinig en kan de laatste voeding opeens een inhaalslag maken. langer wachten helpt hier ook niet, is dan inderdaad te moe om te drinken. Ach.....hij komt elke dag op ongeveer dezelfde hoeveelheid uit, dus het zal wel goed zijn.
Ja, dat probleem hebben we hier ook. Ik wacht ook meestal even, maar dat heeft geen nut. Ze laat die eerste fles meestal voor de helft staan.