Wat doen jullie met dit weer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door josianne, 8 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi dames,

Ik vroeg me af wat voor leuks jullie met de kleintjes doen met dit weer?
    Ik verveel me een beetje en het is lekker warm.....wil met jaydienne op pad maar we zijn al 3x naar de strand geweest. Ben toe aan iets anders dan weer naar de strand met haar.

Wat voor leuks doen jullie?

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wij spelen lekker veel achter in de tuin, heerlijk, we vermaken ons prima.

Eindje fietsen is ook lekker, kinderboerderij ed.

3. Heerlijk zeg...ik wil ook zo graag een tuintje. Helaas heb ik een balkon van 1bij1.Staan lukt al nauwelijks. Kinderboerderij? Is dat al leuk voor de kleintjes?D8 dat ze misschien te klein daarvoor was.

Thnx

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hier gingen we rond die tijd al wel eens naar de kinderboerderij, vond ze erg leuk al die beestjes!

Tja geen tuin dan wordt het thuis idd lastig om lekker naar buiten te gaan....

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.230
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Naar een park gaan en lekker op een kleedje in het gras. Desnoods klein opblaasbaar badje mee en een paar flessen water en lekker spetteren maar!

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    wij zitten dichtbij "de grote speeltuin"(oftewel "oud valkeveen") daar vertoeven we met dit weer aardig wat uurtjes, maar we gaan ook vaak tussendoor zoals gisteren met 2 kleden, wat lekkers naar Kasteel Groeneveld hier vlakbij, is ontzettend leuk voor de kids, een oud kasteel met op het binnengedeelte een heel groot soort park waar ze kunnen rennen en doen, met wat "speeltoestellen" en een terras waar je wat kunt drinken en eten...

kost niks, en ze vinden het heerlijk...en "lekker rustig" tis er niet zo vol als bij oud valkeveen of welk ander pretpark...

tis nu wachten tot de zwembaden hun buitenbaden weer opengooien want dan is het 9 van de 10 x naar het zwembad...

gr.smoekie

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm hier gaan we vooral naar het park
    kleedje mee.. flesje mee.. :)
    flesje voor mama mee ook
    en een stapeltje rijstwafeltjes

en met een speeltje erbij vermaken we ons wel :)

en wat ik vandaag doe.. is wachten tot ze eindelijk! eens wakker word
    die ligt gewoon al bijna heel de dag te slapen.. *zucht*
    was is gedaan.. vaat is gedaan.. ik wilde graag wat leuks doen op mijn mama-dag

8. Lekker zeg dat ze zolang slaapt jaydienne is gisteravond om 01:00 uur gaan werken en was om 07:30 weer wakker. En nog steeds wakker wil zoveel dingen doen in het huis maar lukt niet echt.

Ik denk dat ik strax zeker wel met haar naar de kinderboerderij ga hier om het hoekje. Hopelijk geniet ze ervan.

9. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Wij zitten ook super veel in de tuin, maar gaan ook naar de kinderboerderij..of naar de speeltuin of lekker naar het strand toe..

kortom we vermaken ons wel:D

En als Britt slaapt ligt mama lekker in de zon:)

10. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    gewoon ff kijken daar op de kinderboederij en vind ze het niets ben je toch ff ergens anders geweest en probeer je het over een paar dgn weer..wie weet vind ze het dan wel leuk...Teun vond het gelijk leuk....al met 4 mnd
    en ik zou een kleedje meenemen en bij een eendenvijver gaan zitten...oke bij jullie mogen de eendjes niet meer gevoerd worden maar ze komen echt wel en dat is natuurlijk ook leuk

11. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Vandaag heb ik het zwembadje opgeblazen en hebben Luca en ik lekker samen gespeeld in het zwembadje.

12. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hier ook precies het zelfde probleem heb al 2 dagen het zwembadje op staan maar ben het nu zat ik wil morgen iets anders gaan doen maar weet niet wat hihihihhih :)

13. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    s'ochtends even boodschapjes doen en na haar middag slaapje gaan we fietsen of naar de kinderboerderij of lekker in de tuin,we hebben van de week zo schelp gekocht met de ene kant zand en de andere kant kan water,dus de ene keer gaat ze in de zandbak en de andere keer lekker badje en spetteren maar!

14. Six

Six Actief lid

22 mei 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Hier GENIETEN we met volle teugen van het mooie weer. :whistle:

Zo'n beetje alle dingen die hier genoemd zijn staan hier ook op het programma!

Ook leuk; wandelen naar Intratuin om visjes te kijken of in het bos (want daar is het lekker koel)

15. Wat hebben jullie leuke ideetjes zeg... morgen ga ik met jaydienne naar de kinderboerderij en zaterdag naar de intratuin...ze is gek op visjes.

Thnx

16. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@josiane: hmm dat is ook niet alles nee :)

maar wilde vanalles doen dat vooral buiten was.. en tja das lastig als ze slaapt (of jammert dat ze moe is)

uiteindelijk om 2 uur toch maar uit bed gehaald voor dr boterhammetje... (die krijgt ze normaal om 12 uur maar toen sliep ze)

en daarna met papa richting het terras vertrokken om daarna ngo een rondje park en hertenkamp te doen.
    toch wel lekker dus :)

overigens.. wij komen altijd langs een hertenkamp
    en dat vind anne ook hartstikke leuk
    ligt dan gewoon lekker te kijken naar de hertjes
    en als de pauw staat te schreeuwen vind ze dat nog veel interessanter (die staart.. die boeit dr niet zo.. maar dat geluid vind ze echt geweldig)

Deel Deze Pagina