Ik deed altijd een handdoek onder het matras aan de kant die Sjoerd nou net niet op moest kijken, dan rolde hij automatisch met zijn hoofd de goede kant op. En een knuffeltje aan de kant waar ik wilde dat hij heen keek. Ik moest van het CB meteen naar de fysiotherapeut, maar ben eerst nog even langs de HA geweest en die was het gelukkig wel met me eens dat het allemaal wel mee viel. Nu zie je er inderdaad niets meer van..
Het vervelende is, dat ik altijd meteen overbezorgd ben, en er dan de hele dag mee bezig kan zijn. Waarschijnlijk valt het allemaal mee,maar doordat de arts gisteren haast had, heeft ze me niet gerust kunnen stellen. Volgens mij had ik beter niet kunnen gaan. Ik heb net al even gegoogeld, en daar ben ik wel iets rustiger door geworden. Ik moet zeggen dat hoofd opzij, niet zo'n succes is. Ook niet met een handdoekje onder het laken. Op de een of andere manier presteert hij het dan toch altijd, om anders te gaan liggen. Dus ik probeer tussendoor, als hij wakker is, hem maar veel op de buik en zij te leggen. Meer kan ik niet doen, toch?
Een babysleep lijkt me wel eng als hij gaat omrollen... ik persoonlijk zou het dus niet kopen, Eva draait nu in bed met slaapzak aan op haar buik.
Het gaat toch juist het omrollen tegen of niet? Ik ga straks nog wel even goed kijken. Ik zat er over te denken om het alleen overdag te gebruiken en dan regelmatig te kijken. Hij ligt nu lekker te slapen. En heeft zijn hoofd de goede kant op liggen. Hahaha, misschien maak ik me wel voor niets zorgen en komt het vanzelf goed.
Volgens mij is het meer voor het terugrollen en niet voor als ze zelf al kunnen rollen. Als ik Eva in zo'n ding zou leggen, zou ze met al haar kracht proberen eruit te rollen. Ten eerste lijkt het me niet veilig, ten tweede raakt ze dan helemaal overstuur.
Wij hebben hier wel de babysleep en hij werkt perfect, Ze moeten wel heel veel kunnen willen ze eroverheen rollen, Enzo is nu 3,5 maand maar ligt er nog prima tussen hoor.
Ik denk dat ik hem gewoon koop. Dan zien we vanzelf wel of het werkt of niet. Thx voor jullie meedenken!
Dat is een hele goede ja. Op de een of andere manier weten ze dingen zo te brengen dat ik er altijd bezorgt vandaan kom terwijl ik normaal toch heel nuchter ben met alles.
Ik zit er echt aan te denken om niet meer te gaan en Luc bij de ha in te laten eten als ze dat willen doen. Zijn het trouwens echte artsen bij het cb? Heb eerlijk gezegt het idee dat dat meer mensen zijn die na het eerste jaar doktersschool er mee gestopt zijn en toch iets moesten doen ( nee heb er inderdaad geen goede ervaringen mee).
CB Moet je idd met een korrel zout nemen. De ene keer zeggen ze dit en de volgende keer is het weer anders. Mijn kleine meis heeft een afwijking aan haar ogen en dit is geconstateerd door de huisarts. Toen ik op het cb vroeg waarom ze dit niet was opgevallen kwamen ze met heel veel excuses. Ben zelf nog met de arts in gesprek geweest die haar had onderzocht. Daar word je echt niet wijzer van. Met de voeding moet je gewoon doen wat je moedergevoel je ingeeft!
Bij ons is de consultatiebureau-arts ook onze huisarts. Prima arts trouwens. Maar wij gaan alleen voor de entingen naar het CB. Alle overige controles slaan we over. Ik vind het zonde van mn tijd. We hebben wel een prima CB hoor. Maar voegt gewoon niets toe.