Opluchting!:)

Discussion in 'Zwangerschap' started by brownie, Mar 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brownie

brownie Lid

Dec 29, 2008
    50
    0
    0
    Heey..

Khad vandaag me vader vertelt over me zwangerschap en wat is dat een opluchting zeg 8) Ik was er wel bang voor eerlijk gezegt om het te vertellen ik had het heel anders verwacht maar hij is er iedergvalop dit moment niet blij mee :( Maarjha maakt me niet uit .. Ik ben verantwoordlijk ervoor en niet hij. Maar is wel lastig als mensen slecht over je denken . k heb eigenlijk nou niemand waarbij ik me kan steunen op 4 mensen naa dan en me vriend! Vind k wel erg maarja ik probeer me niet druk te maken..

Ze draaien hopelijk wel allemaal bij.. Maar dus nou kan ik tegen iedereen vertellen dat k zwanger ben:p

hahaah .. :)

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Van harte.

3. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

Sep 8, 2008
    334
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Gefeliciteerd! Fijn dat je vader zo heeft gereageerd!

5. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Als eerste gefeliciteerd meid! En gewoon lekker ervan genieten.. niet teveel aantrekken van andere mensen, het is jouw keuze..

Hier in het begin waren er ook een paar mensen die er niet blij mee waren.. Ook omdat het allemaal raar en onverwachts gelopen is hier & ik ook nog best jong ben..

Maar dat trekt allemaal wel weg met de tijd hoor, tis jouw keuze en mensen zullen dat uiteindelijk togg gaan moeten respecteren..

Alleen kijk ik nu wel heel anders tegen die mensen aan, omdat ze het er in het begin niet mee eens waren of meningen hadden & nu ineens het allemaal zo leuk vinden..

Share This Page