even een vraag. ik was net mijn keukenkastje aan het opruimen en zie ineens vitamine d staan. tot mijn schrik besef ik ineens dat ik mijn kindje dat al een paar maanden niet meer heb gegeven. ik ben het gewoon glad vergeten voel me nu wel een beetje slechte moeder.. kan het veel kwaad dat hij het al zo lang niet heeft gehad?
Oeps...hier dezelfde ervaring. Zomaar 2 maanden niet gegeven.. Nou ja, ze doen het nog goed allemaal (2,5, bijna 4 en 7) dus nou ja....
mijn ukje is nog maar 8 maandjes dus dacht oei.. maar ik ga straks even een nieuw flesje kopen. en dan zet ik het naast zijn flesvoding zodat ik zeker weet dat ik het niet nog eens vergeet.
Ze zullen er niet direct iets van merken hoor! Mijn dochter is bijna 3 en toen was het advies om vitamine D bij te geven als je minder als 500cc opvolgmelk ging geven. Even daarna werd het advies veranderd naar ieder kind onder de 4(?) extra vitamine D. Gewoon nu weer geven, kan geen kwaad, het zit ook in de flesvoeding als je dat geeft, en als jij BV geeft, kan je zelf ook vit D slikken. ( Is voor bijna iedereen goed om te nemen )
Ik neem ook altijd een lepeltje idd, ook al krijgt zoon nu nog maar 1 voeding. Hebben we dat ook weer gehad toch?