onzeker door digitest met wekenindicator

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by boboke, Nov 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Op 6 november heb ik een tp gehad van een blastocryo. Zondag 17 november testte ik met kv positief. Daarna een aantal dagen niet meer getest. Pas op donderdag weer een streepjestest in de verwachting dat deze nu toch wel een stuk donkerder zou zijn, maar helaas maar een minimaal verschil. Ik had al vaker gelezen dat kv niet meer echt knalt, dus besloten geen streepjestest meer te doen. Wel wilde ik dus 1x een digi doen met wekenindicator. Vandaag dus de dag...volgens mijn berekening zou ik nu 5+2 moeten zijn. De indicator gaf echter 1-2 aan :(. Dit lijkt mij wel een heel groot verschil. Als het 2-3 was geweest had ik t nog begrepen, maar nu ben ik toch bang dat het weer misgaat.
    Wat denken jullie? Maak ik gewoon heel traag hcg aan of draat t toch uit op een miskraam?

2. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

Nov 2, 2013
    1,017
    0
    0
    hij meet die 2 extra weken niet he. de mag je niet meerekenen. en het gebeurd wel vaker dat je korter zwanger blijkt te zijn dan je denkt. lijkt mij geen reden om je zorgen te maken.

3. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je reactie. Met een tp ben je wel vrij zeker van de termijn. Mijn embryo was 5 dagen oud dus de "bevruchting" was 1 november. 23 dagen na bevruchting , betekent voor mij dat de test minimaal 2-3 zou moeten aangeven, eigenlijk zelfs 3+.
    Bij mijn eerste tp, waar ik zwanger van was, gaf hij zelfs een week eerder al 2-3 aan.

4. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    1,249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Je nog geen zorgen maken, die percentages van de correctheid van die indicator liggen niet echt heel hoog. Doordat iedereen aan een ander tempo HCG aanmaakt kan dat niet altijd correct zijn.
    Dan zijn er nog factoren zoals de verdunning van de urine en het tijdstip dat je test.
    Nog even wachten.

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Het is een indicatie! Geen exacte wetenschap.

Die dingen zijn leuk, maar je moet je er niet teveel op vast pinnen. Maar je zegt dat je een tp hebt gehad, heb je geen bloedtest gedaan?

6. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Lees t steeds vaker dat mensen onzeker worden van die testen. . Maar de een maakt meer en sneller hcg aan dan de ander maar ik begrijp heel goed dat je er onzeker van word!!
    Anders even bellen bij veel onzekerheid.
    Liefs

7. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Strijkkraal klopt is een tp van een blasto geweest. In mijn ziekenhuis nemen ze geen bloedtest af. Ik ga wel morgen bellen of ze dit niet alsnog willen doen.
    Ik weet ook wel dat het een indicatie is en geen exacte wetenschap, maar bij ruim 5 weken verwachtte ik geen indicatie van 1-2 weken. Aangezien ik in juli al een ma heb gehad na 2x een kloppend hartje gezien te hebben, ben ik nu nog onzekerder.

8. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

Sep 23, 2013
    1,743
    277
    83
    Female
    Jeugdhulpverlener
    Het is inderdaad wat iemand al zei, hij rekent de twee weken voor de bevruchting niet mee.. Dus 1 - 2 staat niet voor twee weken in verwachting, maar wel al wat langer. Bij mij gaf hij ook 1 - 2 aan en toen was ik 5 weken..
    Zou je niet gelijk teveel zorgen gaan maken :)
    Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!

9. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je wel allemaal voor de opbeurende woorden. Geen zorgen maken zit er denk ik niet in ;), maar ik zal proberen t wat meer los te laten.

Kimberly fijn om te horen dat het bij jou dan allemaal goed is gegaan en dank je wel :)

10. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

Aug 22, 2013
    1,296
    2
    38
    Mijn testjes gaven ook minder ver aan dan ik daadwerkelijk was. Zelf ook zwanger van een cryo en 2x mee gemaakt dat t mis ging. Echter ben ik toch echt 12 weken zwanger nu en ons wondertje doet het top ;)
    Hoop dat het voor jou ook zo mag zijn!

11. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

Sep 23, 2013
    1,743
    277
    83
    Female
    Jeugdhulpverlener
    Youre welcome :)

12. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even een update. Vanmorgen gebeld naar t ziekenhuis of ik kon komen voor hcg te laten prikken. Zoals verwacht kreeg ik t antwoord "daar doen we hier niet aan". Na nog een keer alles uit te leggen, werd er overlegd met meerdere artsen of het dan bij wijze van uitzondering kon. Om 12 uur kwam dan het verlossende telefoontje dat ik toch mocht komen. Ik ben dus gelijk geweest en aan t einde van de middag krijg ik de uitslag. Hopelijk zorgt het dan ook voor duidelijkheid en rust ;)

13. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Spannend, dat wachten op de uitslag. Wel fijn dat ze een uitzondering maken. Ik duim voor goed nieuws !!

14. mjs

mjs Fanatiek lid

May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    Ik hoop voor je dat je een goede uitslag mag krijgen , bij mij was het helaas geen goed teken :(

Duimen draaien voor je

15. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Ik lees mee en dui ondertussen voor een mega hcg waarde :)

16. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    En?? Wat zeiden ze?

17. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Niks ze hebben namelijk niet gebeld :x. Ik weet dat ze tot 17.30 open zijn, maar even na 5en stond het antwoordapparaat al aan.

Wel lief dat jullie zo meeleven :). Ik zal morgenvroeg zelf direct bellen. Kan wel pas weer 's avonds posten, want morgen moet ik weer werken.

18. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

Aug 22, 2013
    1,296
    2
    38
    Pff ik hoop dat je morgen ochtend snel antwoord krijgt! Zeer frustrerend dat ze je niet meer gebeld hebben! Ik blijf je topic in de gaten houden!

19. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Lekker dan.. zit je zo in spanning. . Hopelijk hoor je het vanochtend of vanmiddag ben benieuwd ik duim op een mooi resultaat :)

20. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Helaas geen goed nieuws, miskraam nummer 2 is een feit :(. Hcg was maar 150...

Share This Page