Hoi meiden, ik heb vandaag (10 dpo, 1 dag voor nod, korte luteale fase) 2 testen gedaan. Kruidvast en zwanger en kids. Ik wilde eigenlijk niet meer testen met kruidvat, omdat ik wel eens heel lichte (tuur)streepjes had terwijl ik niet zwanger was. Echter had ik die nog liggen, dus toch maar gebruikt. Zwanger en kids: een heel licht lijntje, bijna niet te zien en ook niet op de foto te krijgen, wel binnen de tijd. Kruidvat: binnen 2 minuten al een roze lijntje, geen knalstreep, maar wel duidelijk te zien. Maar is die nu nog wel betrouwbaar?? Hij is in het echt nog wat beter te zien dan op de foto.
Nou ik zie de streep goed hoor! De mijne begon lichter. Uit eigen ervaring ben ik wel voorzichtig met feliciteren, de streep moet wel de volgende keer donkerder zijn. Dus al heel voorzichtig gefeliciteerd
Ik had gister ook zo´n test. Bij jou zie ik ook de 2e streep staan. Ik zeg zwanger! Binnenkort gewoon nog een test wagen dan weet je meer.
Wow, bedankt voor jullie reacties! Ik vind hem in het echt ook heel duidelijk, vanaf een meter of 2 zie ik nog het streepje zo staan. Maar die andere is dus echt een heel licht lijntje, al lees ik net dat de zwanger&kids ook minder gevoelig zijn dan de kv2v5. Ik haal morgen een cb met indicator op, ben benieuwd. Het is wat, zou de 3e zwangerschap zijn, maar ben nog net zo onzeker als bij de eerste haha.
Ik hoop zwanger, had dit van de week ook met die kruidvat test, en ochtend erna ongesteld. Ik koop die dingen niet meer
Hallo allemaal, Ik ben erg onzeker over mijn test. Ik ben nu 4 dagen voor nod en heb vanochtend een test gedaan (kruidvat). Nu heb ik denk ik niet de gehele 5 min gewacht (is langer dan dat je gevoel zegt) Maar na een uur zag ik dus een lijntje staan. En het is volgens mij geen indrooglijntje want hij echt roze. Ik voel me wel zwanger. Licht misselijk en zere borsten, anders uitziende tepels. Wat vinden jullie van deze test en heeft iemand anders dit ook wel eens gehad. (ik weet dat je de kv testen niet meer na 5 min mag aflezen. Maar toch wil ik weten of er iemand is met hetzelfde verhaal en daadwerkelijk ook zwanger was of niet) groetjes tess
@tess anders open je even een nieuw topic? kan iedereen daar even reageren. zag deze vraag ook in een ander topic nl @ts dat ziet er posi uit. Ik ga je voorzichtig feliciteren
Ok, ik heb vandaag weer met kruidvat en zwanger&kids getest. Ze zijn gelukkig allebei donkerder geworden! De zwanger&kids is nog wel steeds heeeeel licht, maar de kv is nu echt heel duidelijk zichtbaar. Hierbij de foto's: