onzeker door moeders voor moeders test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door neletje, 3 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neletje

neletje Actief lid

25 jan 2009
    377
    0
    0
    Hoi allemaal,

waarschijnlijk ben ik mezelf onnodig ongerust aan het maken, maar blijkbaar doen zwangershapshormonen dat met je haha !
    Ik ben op dit moment 7weken en 4 dagen zwanger en vorige week hebben we het hartje zien kloppen op de echo.

Nu is de vrouw van moeders voor moeders gisteren geweest en die heeft een test gedaan. Die werd direct en duidelijk positief, maar de teststreep is niet even donker als de controlestreep dus dan ben ik gelijk weer bang dat het niet goed is.

Nu probeer ik tegen mezelf te zeggen dat een echo met een kloppend hartje meer zegt dan de kleur van een teststreep, maar toch maakt het me een beetje onzeker. Dus wie weet dat hier iemand me gerust kan stellen.

groetjes

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ikke ikke ikke ikke..
    De test van MvM heeft megaveel hcg nodig, omdat er genoeg aanwezig moet zijn om uit je plasje te halen..
    Dus no worries.. Als hij posi is heb jij megaveel hcg..
    Bovendien zegt het kloppend hartje meer dan de test..

3. mamajj

mamajj Niet meer actief

dat is normaal, je heb nog niet zoveel hormonen in je lichaam dat het streepje direkt dokter kleurt.... die van mvm hebben trouwens er veel nodig merkte ik zelf ook al

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ja......ik heb t ook gehad. Streep was iets lichter dan de controlestreep toen met 7w5d. Ik ben zwanger van een tweeling dus zou je meer hcg moeten hebben zei de mevr van mvm. Maar met de ukkies is alles goed en ben bijna 14 weken.

5. neletje

neletje Actief lid

25 jan 2009
    377
    0
    0
    ja je gaat je om de kleinste dingetjes ongerust maken. Eigenlijk wil ik gewoon elke weer een echo om te weten of alles goed is hahaha maar ja dat is niet mogelijk helaas. Deze baby is er na 3 icsi pogingen gekomen dus ik ga echt blij zijn als de onzekere periode voorbij is !

6. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Ook ik kan je gerust stellen. MvM kwam bij mij met 8w3d geloof ik. Teststreepje was wat lichter dan het controle streepje maar ik wordt op dit moment toch echt van binnen geschopt door een kleine meid van ruim 22 weken... Maar ook ik maakte me toen erg ongerust hoor, al was dat volgens de mw van MvM niet nodig. De dag erna had ik gelukkig een echo waarop ik ook het hartje zag dus toen waren de zorgen weer weg.

7. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik heb twee keer meegedaan met MvM, maar bij mij is geen van beide keren de teststreep donkerder geweest dan de controlestreep. Een echo met een kloppend hartje zegt meer dan de test van MvM!

8. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Don't worry! Mijn mvm test was ook echt niet even donker als de teststreep, maar zie mijn banner ;)
    Die test heeft echt een heleboel hcg nodig, veel meer dan de thuistesten die je meestal koopt.
    Als de vrouw van mvm hem goed genoeg vond, dan hoef je je geen zorgen te maken!

Deel Deze Pagina