Wanneer doe je zwangerschapscursus?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Druif, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

    Druif Bekend lid

    8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hoi,

    hoe ver ben je doorgaans als je aan een zwangerschapscursus begint? Ik heb een cursus van 8 lessen op het oog. Wanneer zou ik dan zo'n beetje moeten starten en me opgeven?
     
  2. YvonneM

    YvonneM Lid

    27 mei 2007
    55
    0
    0
    Opgeven zou ik nu vast doen, dan kunnen ze bij de cursus wel kijken wanneer er straks weer een nieuwe reeks start. Kunnen ze je ook een beetje bij "weekgenoten" inplannen om het zo maar te zeggen.
     
  3. laatje

    laatje Fanatiek lid

    5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik moest mezelf voor de 14 weken opgeven ivm de planning. Zij geven dan wel aan wanneer je wordt ingedeeld. Ik begin 31 juli, ben dan 25 weken zwanger
     
  4. Klopt. Je kunt je gewoon opgeven en zij bepalen wanneer je ingedeeld wordt. Veel plezier!
     
  5. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik mocht me pas met 20 weken opgeven. anders even bellen, weet je het zeker.
     
  6. amiek

    amiek Actief lid

    29 sep 2006
    183
    0
    0
    Ik heb me afgelopen maandag opgegeven. Ik was al aan de late kant volgens de dame die ik aan de telefoon had. Ik had bij de aanvraag kraamzorg een formulier voor de cursussen gehad en eigenlijk zo snel mogelijk in moeten sturen.
     
  7. PoezieQ

    PoezieQ Bekend lid

    31 jan 2007
    580
    0
    0
    Ik zou me zo snel mogelijk opgeven als ik jou was (ivm plek in de groep). Ik heb mezelf rond 13 weken opgegeven, omdat ik voorbij de 12-weken grens wilde zijn. Gister heb ik mijn eerste les gehad, met 27 weken dus.

    Groetjes Susanne
     
  8. Druif

    Druif Bekend lid

    8 jul 2006
    730
    0
    0
    Zo te horen kan ik dus beter maar eens informeren. Dat ga ik doen! Dankjullie voor het advies.
     

Deel Deze Pagina