Op vakantie en.. Zwanger???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Wanderluster, 26 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wanderluster

26 dec 2015
    16
    0
    0
    #1 Wanderluster, 26 dec 2015
    Laatst bewerkt: 26 dec 2015
    Beste dames,

Na een weekje googlen en regelmatig op dit forum terecht te zijn gekomen heb ik zojuist een account aangemaakt. Ik heb een hoop verhalen gelezen en ik zou nu graag mijn verhaal willen delen..

Ik slik de pil, en in november heb ik onveilige seks gehad. In diezelfde week (en een paar weken ervoor) ben ik de pil 2 (!) keer vergeten. Stom, ik weet het.. Dit belletje ging al gauw rinkelen (dat dan weer wel) en ik ben dan ook meteen gestopt met de strip. Ik heb een test gedaan (3 zelfs, alle 3 negatief) en ik ben gewoon 'ongesteld' geworden. Niks aan 't handje dus, dacht ik.. Ging weer verder waar ik gebleven was, en bereidde me voor om op vakantie te gaan naar de Caribbean. Eenmaal daar aangekomen het volgende: misselijkheid, braken, flauwvallen, moeheid, gevoelige tepels, brandend maagzuur, steken in mijn onderbuik (menstruatiepijn achtig, behoorlijk vervelend gevoel wat soms best lang door kan gaan), hoofdpijn.. Ben niks vergeten denk ik zo 🤔. Oh ja, weinig eetlust maar weet niet of dat erbij hoort? In mijn geval is dat wel vreemd, aangezien ik altijd wel eetlust heb 😁. Enfin, niet echt een toffe vakantie dus. 🙈

Ik heb weer een test gedaan, ook deze test zag er negatief uit. Buitenlandse test, geen idee wat voor merk het was. Ik heb de test na 2 minuten opzij gelegd met de gedachte dat hij toch negatief was, en ik denk dat ik nog geen tien minuten later toch een streep zag staan. De streep staat er overigens nog steeds. Ik weer googlen.. Indrooglijn, indroogstreep. Ik heb de test zelfs gedruppeld met water, streep bleef staan. Hou me ten goede, deze tip kwam ik enkele keren tegen via Google.

Het vervelende is dat ik pas 4 januari terug ben van vakantie, en ik word GEK van onzekerheid. Kan iemand mij misschien vertellen of het een indroger is? Please...? 😨

Bedankt voor jullie aandacht voor mijn lange verhaal! En Merry Christmas 🎄

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,2 KB
      Weergaven:
      46
  2. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Ik ken deze test niet maar vind m wel heeeel duidelijk voor indroger. Ik denk dat je wel zwanger bent hoor?!

Gefeliciteerd?

3. Wanderluster

26 dec 2015
    16
    0
    0
    Bedankt voor je reactie Noenoe. Baby is welkom, mocht het echt zo zijn. Ik vind het alleen vreemd dat de streep zo vaag is en niet meteen tevoorschijn kwam.

4. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Lijkt mij geen indroger hoor. ;) Zo roze en gewoon even dik als controle streep. Gezien de onveilige seks en je klachten, denk ik zwanger. Gefeliciteerd!

5. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Vind het er idd positief uit zien je zou nog een keer kunnen testen met zelfde merk om te kijken wat er gebeurd. ...ik denk dat je idd zwanger bent.

6. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Ik deel de mening van de andere dames hier☺️

7. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Wanneer heb je dan voor het laatst seks gehad? Want als dit van november is dan vind ik de test wel heel licht?
    Hij is zeker duidelijk voor een indroger, maar met het termijn wat je beschrijft vind ik het gek.
    Niet toevallig een ovulatie test gekocht? ;)

8. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik vind het meer een vlek dan een streep...alsof de vloeistof gewoon niet helemaal doorgelopen is,en daar is blijven hangen.'streepje ' lijkt ook niet recht te staan.Ik zou nog wel even een andere test doen.

9. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0

10. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    ik zou idd nogmaals testen!! Succes daar!

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Even een ander merk zwangerschapstest kopen. Kijken of daar ook een streepje op komt.

Als je al van november zwanger zou zijn, moet je onderhand wel al een knaltest hebben eigenlijk.

12. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Hij lijkt positief ja. En zoals ze al zeggen, even voor de zekerheid nog een test doen.

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Hij lijkt positief, maar dan moet de volgende test wel duidelijker zijn.
    Zou het kunnen dat je door het gepiepel met de pil afgelopen 2 maanden eigenlijk opnieuw begint met de pil? Waardoor hij de eerste maand niet volledig veilig was? Ik denk nml dat je korter zwanger bent

14. Wanderluster

26 dec 2015
    16
    0
    0
    De apotheek is morgen weer open dus dan kan ik weer een test halen. Met een beetje geluk kan ik vanavond nog naar de mall om eentje te kopen. In ieder geval bedankt voor jullie reacties!

15. Wanderluster

26 dec 2015
    16
    0
    0
    Ja, dat dacht ik dus ook..

16. Wanderluster

26 dec 2015
    16
    0
    0
    @fee90 ik heb geen ovulatietest gehaald. Ben niet bezig met zwanger worden.. Die ene keer was mn laatste keer.

17. Wanderluster

26 dec 2015
    16
    0
    0

18. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Je doet geen test meer om t zeker te weten?

19. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Sorry. Had je reactie niet gelezen.

20. Wanderluster

26 dec 2015
    16
    0
    0