Onzeker door vriendje met minder vaak zin door vermoeidheid..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sjorsjette, 18 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meid,

dank voor je tip, denk alleen dat ik de testen wel onder zijn neus zal moeten leggen zo van hey.. this is the moment!;) Hihi.. effies kijken of dat zal werken! Dus aan de vitamientjessss en testen.. en optijd aangeven.. ga zeker wat doen met jullie tipsszz

LiefssSjors

2. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Ga het proberen!!! Dankje

LiefssSjors

3. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey meid wat lastig allemaal he...misschien wil i juist wel minder vaak omdat hij het idee heeft te moeten presteren, misschien is het in jullie geval wel juist beter om niet te vertellen wanneer je vruchtbaar bent!
    omdat je verteld dat het eigenlijk zo is sinds je gestopt bent met de pil...

bij ons is het altijd al zo..tenminste aaqn het begin van de relatie niet maar na een jaartje ofzo...wij hebben allebei niet echt een heel hoog libido...is voor ons geen probleem dat wij het misschien minder doen dan gemiddeld...als we het doen is het altijd geweldig, en dat vind ik veel belangrijker! alleen nu we een kindje willen is dat wat lastig...haha

ik herb ook niet altijd zin maar wil zoooo graag dat ik gewoon zin maak...bij mannen is dat vaak anders(niet alytijd natuurlijk) die denken gewoon het komt zoals het komt...ze hebben vaak geen flauw benul hoe het voor ons vrouwen is! en hoe ons lichaam in elkaar zit...haha kunnen ze ook niks aan doen natuurlijk!

ik hoop dat je wat aan onze tipsd hebt...wel grappig trouwwens(wat afstandelijk doen betreft)...afgelopen zaterdag toen mijn vriend en ik naar bed gingen,( ik weet niet meer precies hoe hij het zei) maar het kwam er op neer dat hij dacht dat ik sex wilde...ik zei toen dat ik niet zoveel zin had...haha dat gebeurd dus eigenlijk nooit tegenwoordig...hij was gewoon helemaal beledig en heeft echt alles uit de kast gehaald om me te verleiden...ik speelde eigenlijk een beetje een spelletje maar hij dacht echt dat ik geen zin had...uiteindelijk wel meegewrkt natuurlijk!!!:D dus "hard to get" spelen werkt blijkbaar ook!!!

pfff wat een lang verhaal...sorry

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey meiden,

Ik durfde het eigenlijk nooit zo te zeggen omdat ik altijd bang was voor reacties" mss wil ie eigenlijk helemaal niet zo graag vader worden" enz. Maar dat ik echt niet aan de orde. Hij is gek om kids en praat ook altijd " als onze kids later...."
    Maar idd als het erop aankomt, dan houdt hij het 2 keer (om de dag) vol en als de 3e keer komt, dan issie moe. Ik dacht altijd dat hij het erom deed, maar ik weet wel beter.

Het is alleen strontvervelend als je maar 2 dagen vruchtbaar bent. Bij ons is het een tijd geweest dat ik echt obsessief was, maar heb dat laten varen. Om hem toch ook bewust deel te laten nemen van het hele proces geef ik nu alleen aan als het de belangrijke week is, maar ik ga niet meer op de dag zelf aan zijn kop zeuren. Het is niet altijd makkelijk omdat ik wel vind dat we SAMEN een kindje willen, dus dat hij er dan ook wel wat moeite voor mag doen.

Afgelopen week wilde hij het ook laten afweten maar nu heb ik volgehouden. Normaal als hij een opmerking maakt, waar ik uit kan opmaken dat ie geen zin heeft, laat ik um ook gewoon slapen, maar nu dacht ik: Ik zet mezelf er zo vaak overheen voor jou, zet jij je er nu maar overheen voor mij.
    De volgende dag zei hij dat het leek alsof hij moest overwerken. Dat vond ik niet echt heel erg leuk om te horen. Heb toen ook gezegd dat er iets niet goed is als hij sex met overwerk vergelijkt. Hij zei er toen wel gelijk bij, dat dat niet altijd zo is, maar dat hij dat die dag zo voelde omdat hij erg moe was van zijn werk.

Ik ben 4 weken geleden geopereerd (kijkoperatie). Gelukkig niets verontrustends gevonden, behalve dat rechts wat weerstand bood met het doorspuiten van de contrasvloeistof en links op mn eierstok wat restanten van een ontsteking zaten. Hij is met 9 maanden al getest en was helemaal goed. Ik onderga nu dus al het lichamelijke en vind gewoon dat hij zijn steentje moet bijdragen.

Aan de andere kant heb ik nu soms wel zoiets van; weet je wat, ik ga niet me er niet meer druk over maken. Ik laat het gewoon op insemineren aankomen en dan heb ik dat gezeur ook niet. Maarja, dat ik natuurlijk ook niet de goede instelling, maar word er soms zo moe van.

En net als dbrgrsme hierboven schreef, hebben wij normaliter ook niet zo vaak sex en vinden we dat allebei prima, maar als we een kindje willen is het wel handig natuurlijk.

Als ik mezelf zo terug lees, klinkt het ontzettend negatief allemaal, maar we hebben verder een fantastische relatie. Ik zou niet meer zonder hem willen. Hij zou een fantastische vader zijn en we hebben giga veel lol samen. Doen ook altijd dingen samen, van de hond uitlaten tot racen op de playstation. Maar sex is bij ons nogal een pijnpuntje.....

Nou meiden, kom op... laten we onszelf niet ontmoedigen. Voor ons is het ook weggelegd en bedenk wel....Er is maar 1 zwemmertje nodig ;)

5. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hier is het een beetje hetzelfde verhaal als boven mij..
    Erg vervelend,, soms denk ik ook zo dat ik het maar laat varen en gewoo wacht tot hij komt maar dat kan zo een hele maand duren!

Nu heb ik wel het geluk dat het mannetje zelf ook een beetje moe is van de negatieve testen en dus ook echt zelf mee begint te denken,, Dus ik zie hier een beetje vooruit gang..

6. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Ik heb een groep gemaakt genaamd
    Help onze mannen hebben een laag libido,
    De link hieronder brengt je naar de club.

Zwangerschapspagina

en heb julie allemaal een uitnodiging gestuurd
    Zo kunnen we elkaar tips geven enzo,
    Als je het leuk vind lid te worden kun je het accepteren:D

Liefs

7. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    goed idee dikkebuik!!!

het is inderdaad lastig...en ikweet ook zeker dat mijn vriend ook heel graag een kindje wil...hij vond het deze ronde ook echt balen dat het niet gelukt was...alleen jammer dat i daarna zei
    "nu moeten we weer aan de bak" haha was goed bedoeld trouwens hoor!

wij hebben ook verder een super relatie en normaal is de sex bij ons echt geen probleem, vinden het prima om het soms 1 soms 2 p/w en soms ook een paar weken niet te doen! maar nu is dat inderdaad anders want met 1x p/w is de kans gewoon heel klein dat het lukt...

ik heb het aan hem uit willen leggen maar dat werden steeds discussies...maar dat kwam vooral denk ik doordat ik erover begon op het moment dat ik hem probeerde te versieren en hij niet meewerkte...niet echt een geschikt moment dus! dus dat is misschien ook een tip...praat er over op een moment dat het er niet toe doet...heb ik ook gedaan en heb het idee dat i het nu wel begrijpt...of in ieder geval probeerd te begrijpen...heb hem ook uitgelegd dat het voor vrouwen best stressvol is...dat je eerst aan het zoeken bent naar je ei en daarna 2 weken in spanning zit...van alles voelt...en in de stress zit...wachten tot je kan testen of ongi word...en dan de enorme teleurstelling omdat je ongi geworden bent! omdat je niet zwanger bent en je dus weer zo'n maand vol met spanning en wachten en zoeken hebt...plus dat ongi zijn opzichzelf al niet leuk is...

mannen komen een keertje klaar en klaar is kees...hebben hun bijdrage geleverd en ze horen het wel als het zo ver is...

sorry weer een lang verhaal....hihi

xxx

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    mijn vriendje snapt de menstruatiecylcus geloof ik beter dan ikzelf, dus hij weet net als ik wanneer mijn ei er zou moeten zijn. Alleen ik ben de gene die het ook echt zou moeten merken, dat weet hij natuurlijk niet.
    Soms is het klussen inderdaad een 'moetje', maar anders weet hij dat hij volgende maand sowieso weer verplicht aan de bak moet, dus de romantiek is soms ver te zoeken. Maar we weten waar we het voor doen.
    En vaak is het gewoon ook wel leuk hoor ;)

Ik zou het voor hem ook wat spannender maken, ik verwelkom hem dan met een spannende zoen als hij thuis komt en dan 's avonds lekker hapjes op de bank en gezellig knuffelen, en dan gaat het al een stuk leuker, ook al weten we dan nog steeds dat het ook een 'moetje' is...

9. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @dbrgrsmr
    Lache dat je met een spelletje en uitlokken het voor elkaar hebt gekregen hihi ;) You go girl!!

Mijn vriendje heeft nu denk ik een beetje door dat ik wat koeltjes & killer doe.. maar ben een klein beetje bang dat meneer kil aan het mee doen is :$ Maarrrrrr zie ook wel aan hem dat hij zoiets heeft van hmmmzzz
    Momenteel ook niet eens een kus! echt balen, ja ow 1 x en toen dacht ik ja hier heb je me voorhoofd.. hij was echt mega verbaas, gaf 'm, en liep weg!
    We hebben paar daagjes terug een aanrijding gehad (niet mega erg) maar wel ff de schrik. (fout van ander) en daardoor praten we nu wel weer een beetje met elkaar maar tis niet je van het. Ik kan nu testen vanaf vandaag (denk bijna zeker te weten dat het niet zo is omdat we maar 1 x sex hebben gehad en niet echt op het juiste moment geloof ik:() Maar mijn plan is om de test open en bloot neer te leggen en zo is zijn ogen te openen... klinkt ook bijna super negatief of ziek.. maar echt meid ik weet het effies nie meer.

Hou je op de hoogte van de uislag.. en leuke club!

(ook ik lang verhaal) hihi LiefssSjors

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Kweb
    Meid ik snap dat je denkt dat het heel negatief over doet komen (dat gevoel heb ik ook soms) maar het is echt niet zo! Fijn dat we er toch effies over kunnen praten! en toi toi toi voor jullie

@Sahi
    Romantiek... wat is dat :( Hahaha.. ook dat ken ik, probeer met aardbeitjes, slagroom, roosjes, lingerie, wijn.. zelfs BIER.. wil nie echt lukken maar jaaa. We komen er wel meis!

@DikkeBuik
    Leuk Clubje! ben aangeschoven, kunnen we daar ook verder kletsen en tipszz uit wissele ;)

Meiden ik ga gauw eten en me test ergens planten.. jullie horen van mij (waarsch morgen ivm internet :() maar kom zeker morgen!

LiefssSjors

11. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Yep, ik heb ook zo'n vriend. Bij hem is het niet tijdelijk, zijn zin-frequentie ligt gewoon echt lager dan die van mij. Omdat we voor een kindje bezig zijn doen we het in de vruchtbare dagen (ovutesten) wel om de dag. Maar na drie keer is het wel weer klaar. Buiten die dagen om vrijen we misschien ieder maand nog 1 keer voor de fun. Jammer vind ik het wel, maar ja als hij niet vaker wil. Het moet wel voor beide leuk zijn natuurlijk.
    Ik heb niet echt tips voor je, ik wou je alleen even laten weten dat ik weet hoe het voelt.

liefs Mamaloe

12. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland

hey meid...weet niet of dat kill doen echt zin heeft hoor...volgens mij werkt dat bij veel mannen juist averechts en gaan ze ook heel kill doen...weet natuurlijk niet hoe jou vriend in elkaar zit maar bij die van mij werkt dat vaak niet echt, en wat die nega test betreft...misschien is dat juist wel veel te confronterend voor hem...
    misschien bennauwd het hem wel een beetje, sommige mannen hebben een soort van bindingsangst, misschien vind hij het gewoon allemaal heel spannend! ik heb het zelf ook wel met vlagen dat ik denk..ok als ik zwanger ben kan ik dus niet meer terug...best een hele stap! voor mannen is dat vaak nog erger misschien wil hij wel graag maar vind i de gedachte nog wel raar of eng, als het dan eenmaal zo is zijn ze heel blij, maar als dat zo is moet je hem niet teveel confronteren met het feit dat je moet vrijen voor een kindje...is maar een idee hoor...maar heb dit om me heen best vaak gehoord van vrienden enzo...mijn vriendin had dat namelijk ook dat haar vriend toen ze eenmaal besloten hadden voor een kindje te gaan dat hij niet zo vaak meer wilde enzo...zij heeft hem toen niks meer verteld over haar cyclus en hem gewoon regelmatig verleid dus ook buiten de vruchtbare periode...zodat hij niet doorhad wanneer dat was...en heeft er niet teveel met hem over gepraat...ze merkte toen dat hij er op een gegeven moment niet meer zo mee bezig was en de druk er wat af was...

succes meid in ieder geval...hoop echt dat je eeen posi test mag hebben...misschien hebben zijn zaadjes het lang overleefd!
    dan heb je al deze tips niet meer nodig!

xxx

13. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    bij mij precies zo..allebij niet echt een hoog libido maar ik heb wel vaker zin dan hij...ik heb er wel vrede mee vind het prima zo...alleen nu we een kindje willen wat lastiger...gelukkig werkt hij nu wel mee in de vruchtbare periode! nadat we er een goed gesprek over hebben gehad.

xxx

14. Janneke G

Janneke G Actief lid

31 okt 2008
    204
    0
    0
    Front office medewerker
    Venlo
    hier nog een met een laag libido!
    momenteel zijn we ons nieuwe huis flink aant verbouwen en is hij dus erg moe als hij klaar is s'avonds laat.
    als hij zn bed ziet issie dus vertrokken!
    afgelopen maand welgeteld 1 keer geklust( lees:voor een baby en niet in ons huis,hihi) dus op die manier schiet het lekker op.

15. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    hai Janneke,

Wij zijn ook aan het verbouwen in ons nieuwe huisje (wonen er al wel) maar ik herken het enorm! Werken en klussen in het huis.. en klussen in bed.. not! Ook bij ons maar 1 x afgelopen maand en daarvoor zelfs 1 x anderhalve maand! Echt super balen :(:x

ZIt je ook bij het libido clubje?

LiefssSjors

16. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @dbrgrsmr

Hey hey,

Nou de test; Negatief! Ben wel (vaag genoeg) aardig misselijk en echt meeeeggggaa moe :( ff afwachten ofzo.

Tja en wat betreft het kil doen.. soms dan had hij wel zoiets van hey kop op en arm om je heen en dan kwam van het een het ander. Nu doet hij idd kil mee.. :( De uitslag van de test (of nou ja de test in z'n geheel) weet hij niets van.. kon het niet opbrengen om dat gister te vertellen.. stom he???

LiefssSjors

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hier is het ook herkenbaar... als meneer geen zin heeft word er niet geklust.... ik heb hem wel gezegd dat ik wil klussen rond mijn vruchtbare periode. Ik slik net als nog wat meiden hier op het forum Clomid voor een eisprong en heb echt last van bijwerkingen, dus vind ook dat hij zijn bijdrage ook moet doen..niet meer als normaal, we willen uiteindelijk beide een kindje dus ook hij moet ervoor werken..

18. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Ow meis dat lijkt me helemaal erg, jij pillen slikken en dan nog niet de medewerking.. :(

19. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    ik snap die mannen ook af en toe niet hoor...ze hoeven eer bijna niks voor te doen...ja af en toe sex hebben...en dat is niet eens vervelend...!!!

voor de rest doen wij al het werk...
    de pil slikken om niet zwanger te worden, je cyclus in de gaten houden als je wel zw wil worden, ongesteld zijn, zwanger zijn, en ook nog eens bevallen...en die mannen maar klagen dat ze af en toe moeten klussen...maar goed dat het niet andersom is en hun het allemaal moeten ondergaan dan zouden ze er volgens mij nooooit aan beginnen..hihi

x

20. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Hahahahahaaa helemaal eens!

Deel Deze Pagina