Dat is het idd. Waarom moet wij perse alleen maar rekening met hun houden en kan het niet gewoon een keer andersom. Net als wat ik in mijn vorige bericht heb geplaatst "wij zetten ons er zo vaak overheen" Laat hun het dan ook een keer doen. Ik bedoel al is het maar 10 min. Moet zeggen dat als ik in mijn vruchtbare dagen zit, zal het me gestolen worden dat het een vluggertje is, als ik dat zaad maar krijg LOL Eigenlijk moeten we net doen als Sherryl van Gooise vrouwen (wie heeft het gister gezien) Je mannetje klaarpijpen (sorry voor taalgebruik) in je mond houden, naar de badkamer rennen, opzuigen met een spuitje en dan inbrengen hahahaha (sherryl deet het in een potje voor het zaadonderzoek) MOETEN WE DAN ALLES ZELF DOEN?!?!?!?! Neehoor, dit is natuurlijk gekheid, maar soms..... mannen ARGGGGG Weet je waar ik ook moeite mee heb? Als je bijv op een verjaardag zit of gewoon met vrienden, dan hebben ze ow zo`n grote mond en dat moet ik echt mn kaken stijf op elkaar houden om er geen opmerking uit te flappen. Verder is mijn mannetje hartstikke lief en hou ik verschrikkelijk veel van um hoor, maar vind het heerlijk om hier gewoon even m`n gal te spuwen tegen jullie meiden, die het als geen ander herkennen. In een ander topic krijg je al gauw commentaar. Nou, ik heb mn verhaal weer ff gedaan LOL
haha groot gelijk meid je moet het af en toe ff kwijt!! mijn vriend heeft bij onze vrienden nooit een grote mond over sex, maar dat komt omdat ik wel opmerkingen maak...haha...dan zeg ik gewoon "nou die van mij verslijt hem wel alleen aan het pissen hoor" dus hij zegt er maar niks over hij weet dat ik er dan vol tegenin ga en dat vind i natuurlijk niet leuk.... haha eigenschuld!! maar inderdaad wat je zegt...ik hou ook heel veel van hem, sex is zeker niet het belangrijkste, alleen nu ff wel..haha één voordeel meiden...als i niet zo'n hoog libido heeft hoef je ook niet bang te zijn dat i vreemd gaat!!! laten we het maar van de positieve kant bekijken! hier trouwens noig geen eitje te bekennen ovutest was nog negatief...denk ook dat i pas het weekend komt hoor...dus kan mijn mannetje nog heel even met rust laten...heb m al wel gewaarschuwd!! "schat deze week wel wat energie overhouden he?! moeten weer aan de bak" liefs D.
ow echt??? Nou dat hoef ik bij die van mij niet te doen hoor, dan heb ik gelijk ruzie haha en dat heb ik er dan toch ook weer niet voor over. Hij geeft wel regelmatig aan zin te hebben en er toch wel dagelijks aan te denken maar hij laat zijn vermoeidheid de overhand krijgen. Zelf ben ik wat onzeker over lingerie e.d. ik weet wel dat hij het op prijs zou stellen, maar als ik er zelf niet lekker in zit, dan is het ook niet relaxed. Gelukkig is je ei nog niet geweest, dan kan je er ook niet naast zitten En als ie het weekend komt, scheelt weer, want dan zijn ze vaak minder moe, tenminste die van mij wel !!! Ach, het komt vast allemaal wel goed met ons. Ik zeg altijd maar zo: Als wij eenmaal zwanger zijn straks, dan kunnen we het een stuk meer waarderen dan stellen bij wie het met een poep en een scheet lukt. Niet dat zij er dan minder gelukkig mee zijn, maar hebben niet hoeven doormaken wat wij nu doormaken. Nou, ik ga even samen met vriendlief de hond uitlaten Alvast een fijne avond allemaal Liefs Kweb
daar heb je helemaal gelijk in...en 1x kan al genoeg zijn er hoeft maar een zaadje de wweg te vinden!! Ik maak die opmerkingen altijd wel met een gekke bek hoor, niet te serieus zodat ze denken dat t een grapje is, maar m'n schatje weet wel beter. Hoop zo dat we allemaal snel die posi test in handen hebben! X
Hier ook een man die altijd erg moe was (en is) na zijn werk, valt dan ook prompt in slaap als hij thuiskomt na zijn werk. Nou... zie mijn banner.... . Misschien dat je kunt proberen samen te douchen in de ochtend of als hij thuiskomt??? Ik zou niet wachten tot je samen in bed ligt, als jouw man net zo is als die van mij kun je wachten tot sint juttemus (haha). Heel veel succes, het ligt in ieder geval niet aan de 'wil'!!!!
Is echt gigantisch vervelend hoor! bij mij vriend is het meer stress, en als meneer stress heeft kan hij er helemaal niks mee! Maar hebben julie dan nooit dat julie denken dat het aan julie ligt? Ik heb dat wel is, het maakt mij best onzeker want andere vriendjes die ik had hoefde ik maar met mijn vingers te knippen en ze waren er klaar voor! Soms denk ik mischien vind die me niet mooi, Of vind ie me te dik (Valt hij helemaal niet op daarom) Maar hij zegt dat dat onzin is en dat het niet aan mij ligt,, Maargoed we kunnen niet in hun hoofd kijken he.. Liefs
Hier hetzelfde probleem... Ik wou het de eerste maanden maar op z'n beloop laten maar heb m'n vriend twee maanden geleden toch maar uitgelegd dat ik niet alleen in het weekend vruchtbaar ben Hij weet nu wanneer m'n vruchtbare periode eraan komt en neemt dan zelfs initiatief! Alleen als ik een positieve ovu-test heb vertel ik hem smorgens dat hij z'n energie die dag moet sparen hahaha!
ik heb ook heeel vaak gedacht dat het aan mij lag, maar weet nu dat dat echt niet zo is! hij wil niet voor niets een kindje samen met mij... en ik weet het ook omdat mijn vriend een hele zware baan had 60u p.w. ik de bouw! toen wilde hij echt zowat nooit! nu zit hij op kantoor en heeft ook een hele drukke en stress volle baan maar hij is iets minder moe en sinds hij op kantoor zit wil i wel vaker! maar bij mijn vriend heeft het ook met z'n eigen onzekerheid te maken dat i soms echt niet wil hij is heel ijdel en vind zichzelf al snel te dik en zit dan helemaal niet lekker in zijn vel...hoe vaak ik ook zeg dat ik niet dik is het heeft geen zin... hij heeft meestal alleen een boxer aan in met, maar zodra hij weer niet lekker in zijn vel zit trekt i een t-shirt aan in bed, dan weet ik al genoeg... vind het wel schattig maar is ook wel lastig, dacht dat alleen vrouwen dat hadden! mijn vriend is vrij groot en grof gebouwd en als i ook maar iets een buikje heeft baalt i verschrikkelijk..haha maarja beter zo dan dat het hem niks interesseerd. je moet niet aan jezelf twijfelen meid, hij wil een kindje en hij wil dat jij de moeder word van zijn kindje!!! dat zegt wel genoeg toch?! xxx
@Kweb Meid je hebt gelijk hoor met je berichtje over effies lekker gallen! Snap het helemaal.. is af en toe wel lekker, hier heb ik ook niet een slechte relatie en houden zeker ook van elkaar.. maar vind dit ook heel fijn om af en toe je ding kwijt te kunnen en dan ook nog eens reacties met herkenning of zelfs tips.. top toch? @DikkeBuik Ook ik heb het gevoel dat het wel eens aan mij ligt hoor! Of ik te dik ben maar ook ben ik niet sexy of vrouwelijk what ever.. allemaal stomme dingen haal ik me dan in me hoofd Dat is nou eenmaal het gevoel wat hij wel eens opwekt door zijn actie's en reactie's ofwel geen actie's en reactie's hihi @BabyWish Haha ja denken dat we alleen in het weekend vruchtbaar zijn das een goeie.. mijn vriendje moest daar ook aan wennen en zich in verdiepen voor hij het ging begrijpen.... nu moet hij er nog wel iets mee doen als in op de juiste momenten dan ook actie ondernemen of happen bij het voeren @dbrgrsmr Owwwww jaaa mijn vriendje heeft ook van die momenten dat hij ineens een T-shirt aan doet! Meestal alleen boxer.. ik weet dat ook hij de balen heeft van zijn kleine buikje.. en dat hij er op let nu met eten en bewegen.. alleen nu nog aan zijn verstand brengen dat je tijdens het klussen wel veeeeeeeel kan verbranden! Hier verders nog geen nieuws meiden.. nog geen ongi.. dit weekend denk weer testen! toi toi toiiiiii LiefssSjors
hey meiden vandaag posi ovutest!! En gister geklust...morgen nog een keer en dan zit t er weer op deze ronde....kan het wachten beginnen!!! Deze ronde dus weer een normale cyclus....zo blij!!! Mijn mannetje werkt goed mee gelukkig! Hoe staat het er voor bij jullie? Xxx
vandaag een negatieve ovutest gehad...dus waarschijnlijk vandaag mijn ei! vanavond weer geklust en vijdag ook dus dat moet goed zitten...het wachten is nu echt begonnen... gelukkig is het heerlijk weer...en ben heel druk deze week, volg week maandag op vakantie dus zorgen dat t huis weer schoon is en nog ff shoppen en inpakken! dus deze 2 weken zullen wel snel om zijn!! xxx
Hey hey, Fijn dat het positief gaat (so far dan).. toi toi toiiiii.... Ik vraag me hier af waar het super mooie weer al die tijd bleef... nu het dus echt super mooi weer is = er weer contact! Yeah Een beetje zon was dus niet genoeg.. ik nog niet ongi... ga vandaag weer test doen!!!!!! I'll let you know xxxiessSjors
Hiyaa dames Alles rustig hier?? Goed dat je een positieve ovu test had dbrgrsmr heb je er wel goed gebruik van gemaakt Sjors de duimen draaien voor je en hopen op roze!! Hier bezig met ovultesten en wachten tot die positief zijn natuurlijk, Verder doen we het hier om de dag dus maar es ff zien hoe het gaat lopen,, Ik hoop dat we allemaal 2 streepjes mogen hebben,, Nja ik ga na bed , ik ben erg moe niet goed geslapen door het weer,, kunnen julie wel slapen? Ik hou julie in de gaten en laat snel weer even een berichtje achter! LIefs
hey db hier ook super slecht geslapen...mannetje heeft hooikoorts en heeft d ehele nacht lopen spoken... nog wel geklust gelukkig...vrijdag en zondag dus en had zaterdag posiovutest dus hebben er zeker gebruik van gemaakt...hihi jullie om de dag?! goed bezig!!! nu maar hopen dat je ei snel komt...slaap lekker! xxx
hey meiden hoe staat het ervoor? Sjorsjette...hoe is t bij jou? Voel zelf weer zoveel rare dingen in mijn lijf, ben mezelf vast weer gek aan t maken...maar heb het gevoel dat het best eens raak kan zijn deze ronde, durf niet teveel te hopen, zo bang voor een teleurstelling! Xxx