Hier weer spannen d.Bij mij is het weer NOD tijd. Kan tussen nu en zondag ongi worden uitgaande van mijn langste cyclus. Ik heb nog geen last van pijnlijke borsten, dat had ik de afgelopen rondes wel elke keer heel erg. Ik hoop dat dat een goed teken is... Ook een erg opgezette buik maar dat heb ik ook als ik ongi ga worden... Gewoon weer wachten dus Als m'n ongi er zaterdag nog niet is ga ik toch al even stieken testen denk ik. Maar eerst maar eens tot zaterdag zien te komen!
Hai meiden, het gaat nu wel weer met me, was effies helemaal van me stuk.. ben de 28e in de avond na negatieve test on geworden! Had dinsdag schoolreis met me kids en woensdag diploma uitr. en gister personeels uitje.. dus effies druk gehad en geen goeie bui om het internet op te gaan. Ben nu door de afgelopen dagen weer een beetje qua humeur oke. Ik wist wel dat ik rekening moest houden met het negatieve (door maar 1x klussen enz) maar toch. Nu dus gewoon volgende ronde in. Sorry dat ik niet eerder reageerde!!! Hoe ist bij jullie????? LiefssSjors
Sjorsjette, is altijd weer balen he! De ene keer komt het harder aan dan de andere keer... Hoeveel dagen was je overtijd?
hey sjorsjette wat vervelend voor je! kan me voorstellen dat je er van baalde, vorige maand toen ik ongi werd ook echt een rotdag gehad! ik ga voor je duimen voor de volg ronde! hier gaat het goed, word alleen gek van de warmte...pfff wat is het heet, vandaag ook nog hele dag werken van 9 tot 9 zonder airco... ik heb stiekem echt het gevoel dat het wel eens raak kan zijn, steeds rare plopjes in mijn buik...gister steken rond mijn schaambot, steken in mijn borsten, 3 dagen maagzuur gehad, is nu over, en was vanochtend echt heel misselijk en ben ook steeds een beetje duizelig! kan ook van het weer komen natuurlijk, en misschien wil ik wel te graag...maar hoop echt dat me lichaam me niet voor de gek houd! hoe is het verder hier meiden?? xxx
Hier ook vandaag de rode duivels doorgebroken. Had van de week nog wel hoop. Had een daling naar 36.8 en toen dacht ik al dat het de volgende dag over zou zijn, maar daarna 2 dagen 37.0 gehad. Helaas de dag daarna weer een daling naar 36.7 en vanmorgen 36.6 en vanmiddag de duivels. Ach, het feit dat we van Brazilië hebben gewonnen en door zijn naar de halve finale waar Suarez NIET in meespeelt, maakt ook wel weer wat goed Op naar ronde 23 !!!
Ik dacht overtijd te zijn... is heel moeilijk omdat ik van eind maart ineens pas 28 mei on werd... nu dus netjes 28 juni.. pffff dsu conclusie 32 dagen cyclus?? Mijn vriendje word er ook onzeker/moe van.. kan hem zelfs qua cyclus en dus vruchtbare dagen niet eens zekerheid geven.. vind zelf ook heel lastig.
Pffff meis ronde 23.. knap dat je het zo kan volhouden. ja balen he de dUvels.. pfff nou toi toi toi maar weer. ow en Jaaaa gewonnen van Brazilië.. toppie he.. gaat het nu Nederland-Duitsland worden???
kan me voorstellen dat het zwaar is zonder aircootiesss... hier nog paar daagjes op school bezig met opruimen en spullen in en uit pakken.. bah ook niet het leukste werk met dit weer. heb ook echt mega weinig energie! Ik hoop ook voor je dat het nu zo is.. en dat je lichaam je nu niet voor de gek houd... hou ons op de hoogte!!! liefssSjors
Hi Sjorsjette, ik zou dan inderdaad maar uigaan van 32 dagen cyclus... Klinkt alsof je vorige cyclus 1 cyclus hebt overgeslagen of niet? Heb ik wel vaker gehrrdo trouwens, dat iemands cyclus opeens eenmalig het dubbele was.... Kwab, balen zeg! Pfff.... ronde 23 al. Dat moet nu maar eens een keer raak zijn dag! dbrgrsmr, spannend hoor. Wanneer is je NOD?
Denk dat ik idd maar uit ga van 32 dagen... dusszz ja wachten op 30 juli volgens mij. Bij jullie nog nieuws meiden???
Hier nog geen nieuws helaas. We hebben gisteravond getest maar was negatief Ik ben deze ronde uitgegaan van mijn langste cyclus van 31 dagen maar zit inmiddels op dag 34. M'n vriend wil donderdag weer testen als het dan nog nodig is... Tot die tijd dus spannend!
Hai, Denk dat ik idd een cyclus heb overgeslagen... balen (toch weer een kans minder) maar ja so be it. Gewoon toi toi toi voor deze nieuwe ronde. Nog meiden nieuwe weetjessss??? LiefssSjors
meiden stom joh, denk dat er iets mis is met mijn verbinding, zie elke keer mijn reactie niet, plaats ik een nieuwe staat ie er wel... ik heb net bewust ff 15 min gewacht... vaag maar sorry voor al het dubbele gemuts
Ow meis spannend!!! Ik zal voor jullie duimen! Heb je nu nergens last van??? Buikpijn, gevoelige blabla??
Wel steken in m'n buik maar dat heb ik ook altijd als ik ongi word. Ook gevoelige bosten maar wel minder dan normaal. Ben ook telkens duizelig maar volgens mij komt dat ook van te weinig slaap. Kan dus niet echt zeggen dat er iets is wat op zwangerschap wijst. Kan echt beide kanten op...
Hi meiden, vanmorgen helaas toch nog ongi geworden. En niet zo'n beetje ook :x Flink balen weer dus... Van een regelmatige cyclus kan ik inmiddels ook niet meer spreken
hey meiden even snel een berichtje uit spanje! Hev net 2 testen gedaan kv2v5 en cb digitaal....ik ben zwanger!!!! Ongelooflijk kan het nog niet geloven en sta echt te trillen...volg week ben ik weer terug dan lees ik ff jullie berichtjes, sorry voor dit ego beicht ,maar moest t ff kwijt, liefs
Hi girl.... Wat cool!!!!! Van harte joh Hoe gaat het met je? Hoe voel je je???? Geen excuus voor jou gevoel tut, vind helemaal niet ego! Ben blij voor je! Ben je al terug van vakantie??? Ow IK KAN WEER INTERNETTE THUIS sinds VANDAAG!!! Hahahaha dus ik ben er weer! LiefssSjors... heb jullie en de berichtjes wel gemist hoor!