Hoi hoi, Sorry sorry sorry voor late en trage reactie!!! Maar ik heb nu wel eindelijk internet thuis per vandaag!!!! Ben er dus weer. Balen voor je meis dat je nu dus ook onregelmatigheid hebt. Ik weet wat het is. Bah bah bah! :x Hier niet veel nieuws.. na een leuke piek wel weer dal (dipje) gehad.. en jaja verzin het niet, het dipje precies rond vruchtbare dagen.. geen sex gehad rond die dagen.. nod 30 juli dus afwachten maar. Hoe ist verders bij jou? Nog op vakantie? LiefssSjors
@DikkeBuik & Kweb Hoi meiden, Hoe gaat het bij jullie? Nog nieuwtjes? Gaan jullie trouwens op vakantie? Ik baalde echt dat ik het net niet op kon miste het wel de bericvhtjes! Maar goed per vandaag doet ie het weer. Hier niet veel nieuws, ging beter met vriendje, dipje gehad rond vruchtbare dagen.. nod 30 juli. LiefssSjors
Dbrgrsmr gefelicieerd! Een beetje late reactie zie ik maar ik had het niet eerder gelezen... Hoe voel je je? Sjorsjette, gezellig dat je weer mee komt kletsen. Zo te zien is er de laatste tijd weinig activiteit op dit topic geweest.... Balen dat je niet hebt geklust rond je ei maar je weet maar nooit!
Haiiii ja tis hier wat rustiger.. maar goed de berichtjes worden wel gelezen toch. Tja en wat betreft niet klussen rond ei... jammer maar echt daarvoor super actief dus wie weet.. 30 juli is de dag die ons het goede of slechte nieuws brengen mag hahaha.. kan bijna niet wachten (ondanks ik wederom weet dat de kans klein is) Ga vanaaf of vrijdag vond naar schoonmoeder... zal daar natuurlijk een golf van vrolijkheid over me heen krijgen ivm de blijdschap zwangerschap schoonzus.. tja ze word nu toch weer oma. Vind wel moeilijk. Hoe ist met jou??? liefssSjors
Hier alles goed. Weer druk bezig met ovu-testen maar tot nu toe negatief. Ik krijg wel al pijnlijke borsten (zoals elke ronde) dus ik denk dat m'n ei misschien wel al geweest is.... maar ga gewoon door met testen voor de zekerheid Wel geklust de afgelopen dagen dus als m'n ei toch geweest is dan hebben we iig ons best gedaan Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om die blijdschap over je schoonzus mee te maken terwijl je zelf ook zo graag wilt. Ik herken dat wel hoor. Maar hopelijk is het voor ons binnenkort ook zover!
He meissie, Ik herken het ook héél erg. Ook ik heb er heel wat tranen door laten vallen.. keer op keer gesprekken met vriendlief gehad. Het frustreerde mij zo dat ik er chaggie van werd (toen waren we nog niet met kids bezig).Nu zijn we een jaar bezig en was dit nog steeds hetzelfde verhaaltje. 1x seks in 2 weken maximaal. Kort geleden hebben wij vakantie gehad.. en er is een wereld voor mij open gegaan!!! Sindsdien mag ik echt niet meer klagen . Bij mijn mannetje is het zo dat zodra hij zijn bedje ziet dan slaapt hij al. Dan valt daar ook echt niets meer aan te doen. Vaak hoor je de verhalen andersom, maar bij ons was dat echt niet het geval. Ik merk nu wel dat een vakantie ons beide erg goed heeft gedaan... nu is het dan balen dat mijn lichaam niet mee wil werken. Tsja, je zou toch zeggen dat er altijd wat moet zijn... Succes ermee meid!
Hey sweety... Balen dat het steeds negatief is.. tja laten we hopen dat de signalen die je lichaam heeft aangegeven oke zijn.. jullie hebben je best gedaan.. wanneer is je nod ook al weer?? Hier nog paar daagjes wachten.. pfff wachten is zwaar hihi Heb van de week heel erg hoofdpijn gehad, duidelig, misselijk en in de avond boven de pot. Gister niks aan de hand, gezellige dag gehad met me vriendin bij mij thuis... en vandaag in de middag ineens klein beetje verhoging! Mijn bosten zijn gevoelig (bijna pijnlijk als ze aan raak) wijzen is al erg hihi verder eerders deze week bijna een moord gedaan voor choco ijsje en vandaag nmoest en zou ik weer perse iets anders eten.. zit volgens mij echt VET tussen me oren hahaha.. ik heb veel zitten twjifelen of ik zou doen maar ga morgen met vriendin naar sauna.. ga wel op letten dat ik niet te lang blijf zitte maar ga toch... ff bij komen en gedachtes op NUL. (zal heus niet.. lekker kletsen over pogingen en schoonzus enz.. Jullie nog iets leuks doen? LiefssSjors
Oh ook herkenbaar voorheen.. mijn vriend hoorde het woord bed en sliep al hihihi... is nu ook anders maar hebben soms nog ff een flinke dip. Ach we doen ons best! Wanneer is jou nod? En hoe lang zijn jullie bezig? Succes in ieder geval vast! LiefssSjors
ClearBlue digitale test vanmorgen helaas negatief girls! Maar er zijn nog geen rode duivels dus ja dagje overslaan? Zondag weer testen.. denk ik.. of zal ik langer wachten? Jammer jammer jammer wel weer! toch nog even proberen moed te houden LiefssSjors
Hey meis, Ik heb geen idee wanneer mijn NOD is.. we zijn nu een jaar bezig en zitten in een traject bij de gyn. Hij vermoedde dat ik geen eisprong had, omdat ik in dit hele jaar tot 2x aan toe ruime 5 tot 7 weken bloed verloor. Mijn laatste bloedonderzoek heeft uitslag gegeven dat ik toch wel een eisprong had ... nu mijn ongi afwachten, opnieuw bloed laten prikken en weer met de gyn om de tafel. En jij? Ook al een tijdje bezig?
Bij ons was het andersom. Dan voelde ik mij zo moe en slap, geen zin. Achteraf bleek het vooral te komen door de pil die ik destijds innam, hij is nu maar al te blij dat ik vaker wil. Wat ons er door heen heeft gebracht is er over praten. Communicatie is de sleutel tot succes
hey meiden...inderdaad rustig hier.... sjors wat spannend zeg...maar zolang de rode duivels weg blijven is het nog een goed teken...zal voor je duimen!!! verder nog meiden in spanning hier??? @hier: alles goed...heb al een buikje...moet hem echt inhouden anders begint het gewoon al op te vallen! haha...verder voel ik me gelukkig heel goed, niet misselijk ofzo! maar t i wel heel spannend allemaal...nu zit je niet meer te wachten op nod, maar op de echo en dat de 3 maanden voorbij zijn, je bent toch bang dat het mis gaat! sex staat weer op een erg laag pitje, sinds ik weet dat ik zwanger ben niet meer gedaan...dus al ruim 3 weken, maarje vind het nu ook iets minder belangrijk, en heb nu zelf ook niet zoveel zin! xxx
@BabyWish: Ja de 30e was mijn NOD (sorry late reactie had verjaardag enz giste..) nu nog geen rode duivels.. dus zit te dubben of ik vandaag nog een test zal doen.. wat denk jij? @women21 Balen dat jullie al een jaar bezig zijn en alle twijfels over ei en onderzoeken.. wel fijn dat je nu weet dat je wel een eisprong hebt! En top dat je meer onderzoeken hebt.. wanneer uitslagen/terug gyn? Als het bij ons nu niet raak is dan gaan wij ronde 9 in. Vrijdag na test, gister en vandaag nog niets roods gespot, dus denk straks nog een test maar twijfel.. @Lullaby Ow meis fijn dat communicatie bij jullie heeft geholpen.. was bij ons zeker in het begin niet zo, heb mega fratsen moeten uit halen om weer op 1 lijn te komen. gaat nu stukke beter met af en toe een upje en een downtje.. @dbrgrsmr Owwwwwww meis tof een buikkieee Hahaha niet inhouden joh, lekker genieten en laten uitpuile begrijp heel goed dat je uit kijkt naar echo en de 3 maandjes.. zenuwen voor positieve test ruil je zomaar in voor deze hihi maar is heel normaal. Hier vandaag nog geen ROOD.. zal ik er nog een tegen aan gooien? LiefssSjors
Hier ben ik het helemaal mee eens, als je samen de beslissing hebt genomen dat jullie aan kindjes willen beginnen is dat echt wel een teken dat hij dat ook wel echt wil. Probleem bij vrouwen is denk ik dat meteen dat koppie niet meer stil staat en alles draait er dan een beetje om het zwanger raken. Probeer niet te vergeten dat jullie behalve samen een kindje willen, ook nog een relatie hebben waar tijd en energie in gestoken moet worden, denk dat vooral aan de leuke dingen. Probeer de seks niet te zien als een moetje maar vooral als een leuk spel en fijn samen zijn zoals dat al die tijd voorheen ook is geweest. Natuurlijk is het frustrerend als het juist in "die" periode niet zo heel veel gebeurt en dat het dus misschien wel een maand langer duurt voor dat je echt in verwachting raakt, maar zo blijft het wel spontaan en leuk. Ik ben ondertussen 11 weken in verwachting, mijn vriend vind vrijen nooit zo'n probleem maar ook hij vond het wel spannend dat bij "iedere" keer het wel eens raak kon zijn. Wij plande niet, het scheelt misschien dat ik in mijn vruchtbare periode überhaupt wat meer zin heb, dan maar een uurtje eerder naar boven als er de volgende dag moet worden gewerkt. Praten over vrijen, en fantasieen roept ook vaak wel lust op, hoef je niet eens een hele poppenkast op te voeren. Succes!!
Helaassssssss Rood rood en nog eens rood Baal er mega van maar ja... ronde 9 maar in he. Wie weet word het dan een verdaardags cadeau voor ons.. we zijn beide op 1 sept jarig... volgens mij mag ik dan weer testen op 31 aug.. als mijn cyclus(tellen) nu nog klopt.. weet het niet meer hoor! Sjors
hey sjors wat balen zeg!! sterkte tijdens je ongi...en hopelijk volg maand wel raak meid...hoop het zo voor je! xxx
Hi dames ik ben ook weer eventjes terug! Aww zag dat je de duivels had gehad sjors! En dbrs ik ben blij dat je je zo goed voelt!!!!! En ff offtopic,, ik vraag me al een heeeeeeeeeele tijd af waarom jou naam dbrs is??
hey dikkebuik wat een rotnaam he...maar kan hem niet meer veranderen...het zijn alle klinkers van mijn naam... ik heet debora dus vandaar dbr... x deb