Hallo, Ik heb een vraagje. Elke maand ben ik op tijd ongesteld maar deze keer snap ik er niks van. Ik ben nu al zoon 2 a 3 weken over tijd maar test geeft negatief aan. Verder heb ik geen last van zwangerschapssymtomen. wie kan mij helpen?
Ik denk dat je best eens naar de HA gaat en bloed laat prikken ofzo. Als je altijd regelmatig bent en nu niet en de test is negatief dan is er iets anders aan de hand. Heb je misschien heel veel stress momenteel? Daar kan je menstruatie ook van uitblijven.
euh tsja ik ben van de 1 op de andere maand ook verast met een zeer onr matige cyclus! en als je test negatief is ,ben je niet zwanger!?
Tja las net ergens hier op het forum dat een test negatief aangaf bij iemand die al een tijdje zwanger was. Dus vandaar mijn vraag.
Ik zit momenteel met hetzelfde probleem. Alleen ben ik pas 8 dgn overtijd. Over een paar dagen doe ik nog even een test en wacht het anders nog even af. Voor mijn vorige zwangerschap was ook zeer onregelmatig, dus mss heb ik pech en is dat nu weer. Ik leef met je mee, want het is niets aan die onzekerheid. Groetjes bientje
Ja ik weet ook van iemand die geen positieve test kreeg en toch zwanger was. Ik zeg: op naar de HA voor een bloedtest
He wat vervelend zeg!!! Hop hop naar de HA! En even een bloedtest laten doen! Of je bent toch zwanger, of er klopt iets niet inderdaad! Sterkte! En succes!