Hoi allemaal, Vorige week een geslachtbepalingsecho gehad met 15 weken en 2 dagen. De echoscopist zag het binnen no time, een meisje! Ik vroeg op basis van war want zij was niet tussen de beentjes geweest. Ze wees mij de Nub aan. Binnen 10 minuten stonden wij weer buiten... bedust en overdonderd. Het zat mij niet lekker en via een collega het adres van een ander echo bureau gehad. Gisterenavond was het zover.... WAUW wat een ervaring. De echoscopist uitgelegd wat er gebeurd was. Nou we keken mee op een scherm van 2 bij 1 meter. Ze vertelde alles wat ze zag en wat zij op heeft gemeten. De kleine gaf haar geheim niet prijs maar uiteindelijk toch duidelijk in beeld. Wij krijgen een dochter!!!!! Zo mooi. De mooiste foto wil ik met jullie delen. Zit de hele.dag al met het liedje van Ilse de Lange in mijn hoofd; Miracle.
Mooi!! Met 15 weken is er helemaal geen nub meer .. Geen aanrader dus die eerste!... Super mooie echo zeg
Dank jullie voor de lieve reacties. Echo is gemaakt in Ermelo bij het prenataal screening centrum. Groetjes Sorraya41