Hallo, Ik loop al een tijdje met een aantal vragen rond en ik heb de antwoorden niet kunnen vinden in andere topics. (mischien ook wel niet goed genoeg gezocht) Maar vandaar dat ik deze nu open. Ik had afgelopen maandag (dat was 7 dagen voor NOD) een heel klein beetje bruine afscheiding in m'n slipje vernomen. (exuses voor het taalgebruik maar ik kan er niks anders van maken.) Daarvoor is dit nog nooit gebeurd, en nu de afgelopen dagen is er ook nog niks meer in dat opzicht gebeurt. Ook heb ik 2 dagen ontzettend sterk geurtjes ervaren, nu niet meer maar kan ook komen omdat ik nu een beetje verkouden ben. En de afgelopen twee nachten heb ik ontzettend last van brandend maagzuur gehad. Zou ik zwanger kunnen zijn? ik heb vanochtend getest met zo'n vroege test omdat ik zo nieuwsgierig ben. Maar die is negatief. Ik hoop dat iemand ook zoiets heeft ervaren dan zou ik dit graag horen. Alvast bedankt, Nuri
Ik heb vrijwel hetzelfde verhaal als jij Nuri. Ik heb ook maandag (6 dagen voor mijn NOD) een heel klein beetje bruin bloed verloren. Zou dit de innesteling kunnen zijn? Ik heb vanochtend op mijn NOD dus een test gedaan, maar die is negatief. Ik wacht voor de zekerheid nog maar een paar dagen af... Heb jij ondertussen al opnieuw getest? Spannend!
Ik vind het zo lullig om te zeggen maar ik heb dit vaak voor mijn NOD. Bij mik betekent het niets. Ik hoop dat dat bij jullie anders is.
Het kan een innesteling zijn, maar vorige ronde had ik dit ook... en toen brak utieindelijk ongi door.. hoop anders voor jullie
Misschien is het niks inderdaad, maar ik heb dat normaal gesproken nooit. Vorige cyclus voor heb ik voor het eerst ook 6 dagen voor mijn NOD gebloed en toen heb ik na 3 weken overtijd volgens mijn arts waarschijnlijk een vroege miskraam gehad. Daar was het dus dan wel de innesteling. Deze cyclus heb ik een echo gehad en vertelde ze dat ik over vier dagen mijn eisprong zou hebben. Dat zou dan zaterdag twee weken geleden moeten zijn geweest. Nu dus twee dagen overtijd. Dus ik vraag me af of ik nu weer vanwege een innesteling heb gebloed, maar ik wacht nog een paar dagen af voor ik weer een test doe. Het zou wel verklaren waarom ik elke middag in slaap val op de bank...
Ik moet nu zo ongeveer ongesteld worden. Had gisteravond 1x helderrood wat ik afveegde (in mijn plas zat geen bloed), vandaag alleen een heel klein beetje bruin bloed afgeveegd en in mijn plas (sorry, niet zo fris) 2 bruinige sliertjes. Ik ga er maar vanuit dat dit wat oud bloed is en mijn gewone menstruatie later vandaag of morgen zal beginnen...
Kheb inmiddels alweer getest op mijn nod (die was op 5 maart) deze was weer negatief. maar kheb op 2 maart echt een hevige bloeding gehad en heel erg buikpijn. En op mijn nod had ik alleen maar een heel klein beetje bruine afscheiding. Ksnap er echt helemaal niks meer van. ps. Malyn heb jij alweer getest? Ik ben benieuwd
@nuri: kan die hevige bloeding ook je menstruatie zijn geweest? En dat je daarna nog een beetje bruinverlies hebt van oud bloed? Miskramen voor de NOD komen natuurlijk ook vaak voor, misschien dat je daarom een rare bloeding hebt gehad? Ik hoop het niet voor je natuurlijk! Ik zou er denk ik even mee naar de huisarts gaan. Je wilt natuurlijk weten of er al een nieuwe cyclus is begonnen of dat je overtijd bent. Ik heb nog niet opnieuw getest. Wil een paar dagen afwachten. Maar ik ga vrijdag of zaterdag wel weer een test doen denk ik. Gek hoe iets leuk en niet leuk spannend tegelijk kan zijn. Je wilt weten waar je aan toe bent maar hebt ook hoop. Althans, zo is het voor mij.