hallo, Komt dit jullie bekend voor, dat jullie babies ook zo ontzettend kunnen gillen en krijsen? Niet van het huilen, maar meer uit enthousiasme of frustratie? het is bij ons zoontje geen brabbelen en murmelen, maar gillen. Ligt dit aan ons zoontje, of hebben jullie kids dit ook? Hij is nu 7 maanden.
Ppff nou Nynke heeft rond die tijd ook zo'n gilperiode gehad en nu heeft ze deze weer Te pas en te onpas gaat mevrouw zitten gillen en wij schrikken ons dan helemaal kapot
dimphy doet dit ook. en vooral in de winkel, naar mensen gillen. gewoon om aandacht te trekken. nu begint ze met wat meer andere dingen aandacht te trekken. nu zegt ze steeds dadada, nou ja zeggen het is meer schreeuwen..... ze is in iedergaval niet verlegen.......
Laura doet dit ook! Ze is verliefd op de lamp in onze kamer. Ze zit dus echt hele verhalen te brabbelen, en als de lamp dan niet reageert (wat dus altijd is) begint ze gewoon te gillen tegen de lamp! Wij vinden het erg grappig!
Ons ventje gilt ook. Vooral als zijn muziekmobieltje aan staat en zijn favo poppetje voorbij komt (groen slakje). Ik vind het ontzettend smakelijk om te zien en horen. Groetjes, Ellis76
Britt doet dit ook, zo maakt ze echt wel duidelijk wat ze wil, en ze heeft hierbij niet echt veel geduld.... Moet er ook erg om lachen, ach ja, je bent 6 maand en je weet wat je wilt hé...
Gelukkig niet vaak, maar ook wel gehad in de supermarkt, je schaamt je dan best wel, en heb maar zachtjes ssst gezegd.
Hier ook eentje... krijg het niet afgeleerd, soms is het wel lastig, maar het zal er wel bijhoren denk ik dan maar.
haha, moet soms wel lachen om jullie verhalen hoor. geweldig! tegen een lamp praten, en die reageerd niet terug....haha... Nou ferron doet het idd denk ik meer om de aandacht, maar soms joh, dan ben ik er doof van. Dan ben ik hem aan het verschonen, of hang ik boven zijn hoofd om met hem te kroelen, en dan gilt hij, nou ik meen het serieus maar mijn oren piepen en suizen ervan! Moet er ook wel om lachen hoor.
Wat blijven die kleintjes lachwekkend he! Ik vind het fantastisch! Gisteren zag ik mijn vriendin der zoontje tegen een plant gillen! Dat was ook erg komisch!
Rick gilt af en toe echt de boel bij elkaar. Dan bedoel ik dus gewoon gillen om het gillen, niet van kwaaiigheid of omdat hij huilt, maar gewoon zo maar. Net als dat hij hele verhalen "vertelt", de ene heel zachtjes en de andere heel hard. (gelukkig hebben de buren nog niet geklaagd, maar ons huis is dan ook voor het grootste deel vrijstaand)
Zie dat Vigo net 2 maanden is..... dat gillen komt nog wel, begon hier rond de 5 maanden......en het gaat steeds harder en feller, zo fel dat letterlijk mijn trommelvliezen trillen..... Na ja is een fase, gaat wel over....