na lezen van verhaal bang...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kellie, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kellie

kellie Lid

12 sep 2008
    90
    0
    0
    hoi,

ik ben nu 36 weken zwanger en alles gaat heel erg goed,vandaag lekker met verlof gegaan.
    dus het genieten kan beginnen.
    ik d8 ow ff lekker op hyves kijken,daar kwam ik via..via een verhaal tegen;

een meisje die bijna moest bevallen had ineens te hoge waarden in haar bloed en urine.
    ze is opgenomen in het ziekenhuis en de verloskundige wilde even naar het hartje luisteren en ineens was er geen hartslag meer..:(
    dus helaas is het kindje overleden.
    heel erg vervelend en hardstikke sneu voor haar.

maar.....ineens werd ik bang dus...
    weten jullie of je t merkt als je waardes stijgen?
    ik weet wel dat het niet bij iedereen slecht hoeft af te lopen,maar ik kan niks vinden wat me geruststeld.

sorry maar moest dit ff kwijt,als ik dit thuis vertel zullen ze wel zoiets hebben van mens maak je niet zo druk!!

groetjes kelly

2. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Weet je, ik trek me dat soort verhalen ook altijd aan, weet ook dat ik daar niet maar moet lezen maar mijn ogen worden toch naar de tekst getrokken :S

De kans dat dat gebeurt bij iemand is 1 op de ....... heel veel iedergeval, snap je gevoel maar probeer dat niet de overhand te geven en te genieten van je laatste weekjes, voor je het weet is het zwangerzijn voorbij ;)

groetjes Ilse

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    De kans dat er iets gebeurd is altijd vele malen kleiner als dat alles goed gaat. Vertel tegen je verloskundige dat je je zorgen maakt dan kan zij uitleggen dat het veel en veel vaker goed dan slecht gaat en je misschien een beetje geruststellen.
    Mijn kraamhulp zei: je kunt pas zeggen als alles goed is gegaan als je kind in de 20 is en op eigen benen staat, dus dat je je zorgen maakt is helemaal niet gek, maar blijf bedenken dat dit soort dingen heel weinig voorkomen

4. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik googlede de naam van me kleine en toen kwam ik ook 2 verhalen tegen van kindjes die vlak voor de bevalling zijn overleden.... ik heb er gewoon aan zitten denken om me kleine een andere naam te gaan geven. Maar ik heb besloten dat ik het van me probeer af te zetten en heb besloten dat ik dat sort verhalen niet meer lees je ziet vaak snel genoeg wanneer een verhaal slecht afloopt zeg maar.
    De kans is heel klein dat er iets misgaat dus daar moeten we gewoon niet aan denken en er niet te veel bij stil staan.

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi, snap je angst heel goed hoor maar probeer het op zij te zetten. ik lees veel verhalen van vlindertjes maar kan dit wel op zij zetten. vaak lees ik op vlindersite de verhalen van ouders en wat zij mee moetenmaken wat soms erg aangrijpend is maar ook weer erg mooi om te lezen hoeveel indruk z'n klein wezentje kan achterlaten.

ik zelf en erg bang om overtijd te lopen. ik ken 2 gevallen in me omgeving waarbij dit heeft gezorgt voor placenta uitval gewon omdat tot43 weken gelopen werd. nu zijn de regels weer aangescherpt en ok in het ezh hier mag je nu maar tot 42 weken lopen. ik he mijn angst bekent gemaakt bij de verloskundige zodat mocht ik overtijd lopen ze me extra in de gaten houden

de kans dat er iets gebeurd is eg klein maar snap dat het in je achterhoofd bljft spoken. geniet nog lekker van de zwangerschap.

6. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik snap je angst zeker ook.
    Maar ik probeer zo min mogelijk die verhalen te lezen.
    Ik krijg er alleen maar schrik van.
    Ik ben ook zo iemand die z,n eigen er druk overmaakt.

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    meis ik was ook zo tijdens mijn zwangerschap maar ik raad het je toch af om al die verhalen te lezen, mijn verloskundige zei ook dat zijn de verhalen die verteld worden maar de 10000000000 keren dat het goed gaat wordt niet over gesproken want dat is normaal!!!
    dus die nare verhalen blijven hangen en worden wel verteld...
    echt gewoon niet lezen meid... zelfs nu na de bevalling lees ik het niet, want dan durf je niet eens meer zwanger te worden geloof me, lekker genieten van laatste weekjes zwangerschap want ik mis het enorm

Deel Deze Pagina