Onzeker en een vraagje :)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door springxsummer, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Hallo,

Even van me af typen hoor ..
    Bij mn eerste zwangerschap heb ik gevoelige tepels gehad zoals met een menstruatie. .Deze zwangerschap hebben ze enorm pijn gedaan wist niet dat het zo'n pijn kon doen! Maar sinds een paar dagen neemt het af ik voel niks tot nauwelijks wat.. is dat normaal rond deze periode van de zwangerschap?

En dan nog n vraagje :)
    Vrijdag met 8w2d heb ik een echo. . Word die via de buik of vaginaal gedaan? Bij mn dochter had ik een echo met 6w2d die ging eerst via de buik en toen vaginaal. . Vond t nogal vervelend maar als het niet anders is dan doe ik daar niet moeilijk over haha dus vroeg me af hoe ze het doen bij deze periode. . Mijn 2e echo was toen met 10w2d die ging via de buik dus met deze termijn een echo nog geen ervaring.

Pff had me zo bedacht dat als ik weer zwanger zou zijn ik alles wel zou weten dus minder zorgen maar valt een béétje tegen:x

Vooralsnog blijf het afwachten natuurlijk!

2. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Ik had een echo met 8+1, bleek 8+5.
    Ze zij bij mij dat ze het eerst via de buik wilde bekijken, als dat niet lukte vaginaal. Maar het lukte prima! En ik had geen eens een volle blaas, wat erbij kan helpen om het via de buik beter te kunnen zien.

3. springxsummer

Oja een volle blaas is ook handig. :)

4. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    hallo alleerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap

ik heb vandaag ook een afspraak gemaakt bij de verloskundige en had idd ook de vraag gesteld (omdat ik al een buikje van me zelf heb )moet ik een volle blaas hebben ze vertelde dat het tegenwoordig met de nieuwe echoapparatuur niet nodig was

groetjes

5. springxsummer

Dankjewel! ! X jij ook gefeliciteerd! :)

6. springxsummer

Heb wel weer last van me tepels .. ik zeur gwn tr vroeg! Maar t doet bij lange na niet zo'n pijn als t was.. maaaaar ik voel iig wat haha

7. soraya4314

soraya4314 Actief lid

5 aug 2012
    116
    0
    0
    Ik heb een fulltime baan als Cargadoor
    Rotterdam
    Hihi...

Deel Deze Pagina