hallo allemaal, Wij weten sinds een paar dagen dat ik zwanger ben en we zijn natuurlijk helemaal in de wolken, maar.... het is mijn 1e zwangerschap en het is natuurlijk ook allemaal best wel eng. Ik lees bij super veel meiden dat ze al symptomen hebben? gevoelige borsten, misselijk etc etc. Nu heb ik dit dus niet?? is dat raar? Ik heb wel meteen na mijn eisprong iedere nacht dromen en dat heb ik nog steeds. en verder GEEN gevoelige borsten, niet misselijk etc. Heel soms heb ik alleen een beetje steekjes in mijn rechterzij. maar verder dus niets?? moet ik me zorgen maken? Oh ja, en wanneer hebben jullie de VK gebeld? of wat is normaal?
Ik heb gister ook een topic aangemaakt omdat ik bang was gezien ik ook geen (weinig) symptomen heb.. Leden hebben mij gerust gesteld dat er genoeg dames zijn die geen klachten hebben en toch een goede zwangerschap.. Ik snap je angst helemaal, dat wel.
Hoi meiden, Ik ben 19+ weken en heb nergenst last van. Ik vind het heerlijk je hoor/ lees wel is dingen. Ik zeg geniet er van.
Hallo,, ik ben nu 14 weken en heb ook Bijna geen kwaaltjes gehad, dat is normaal ik ken je bezorgdheid dat had ik nl. ook..heb nu wel last van menstruatieachtige krampen (groeipijn) en dat maakt me soms wel bang..maar ik zet me erover heen want Dat hoort erbij.. als ik jou was zal ik Proberen (ik weet dat t moeilijk is) om er niet teveel bij stil te staan..voor mijn gevoel..als ik dat deed..ging de tijd een stuk langzamer, als ik dat juist niet doe gaat de tijd sneller, klinkt raar he..?
Ik had bij mijn 1e zwangerschap helemaal nergens last van. De hele 9 maanden niet. Vond het heerlijk, mijn buik groeide en kon toch gewoon alles blijven doen en genieten. Bij mijn 2e zwangerschap (bbz) was ik vanaf innesteling al misselijk, pijnlijke brosten en alles wat je maar kan opnoemen. Dus het verschilt ook nog eens per persoon per zwangerschap. Ik zeg, genieten meis!!
Bij mijn eerste wel de bekende symptomen gehad, bij mijn 2de helemaal niks. Gister een test gedaan en die was positief.. Voelde me wel raar maar niet de bekende symptomen zeg maar..
bedankt voor jullie reactie's, dat stelt me wel gerust Wanneer hebben jullie de verloskundige gebeld? Ik wil namelijk ook niet te vroeg bellen en te opdringerig overkomen
Wat niet is kan nog komen! Had de eerste week ook geen klachten, maar hier kwam ik vanaf een week of 6 volledig op terug! Ben overigens maar 1 week misselijk geweest (7e week) en vanaf week 5 tot 8 ongeveer gevoelige borsten.... En morgen toch al weer 13 weken zwanger! Succes!
Je kan de verloskundige al bellen als je dat wilt hoor. Dan kan je vast een afspraak maken. Meestal kan je rond de 8 weken komen
Hoi dames, Ik heb ook bijna geen symptomen, op de vermoeidheid na maar dat is meer 's avonds. ik ben net nog bij de verloskundige geweest, en een mooi kloppend hartje gezien dus maak je niet teveel zorgen hoor!
Ik heb btw, gelijk de verloskundige gebeld toen ik ontdekte dat ik zwanger was bij 4 weken, vinden hun geen enkel probleem hoor, je kan dan gewoon al wat vragen stellen en je afspraak plannen. Succes!
ik heb helaas al gebeld Ik heb al de hele ochtend een menstuatieachtig gevoel en buikpijn dus net op de wc bloedverlies... VK zegt dat ik moet afwachten en woensdag moet ik terug bellen
Allereerst van harte gefeliciteerd!! Ik heb ook totaal geen symptomen gehad. Behalve in het begin iets last van wat gevoelige borsten. Die rijen die je idd soms ziet, daar kon ik helemaal niks mee Wat betreft het bellen van de VK, ik heb toen de site van hun opgezocht en daarop stond precies wanneer ik ze kon bellen. Dit was tussen de 6-8 weken... Misschien staat het ook op de site van de vk met jouw voorkeur??
Ik heb tot ongeveer 8 weken ook geen symptomen gehad... Daarna wel, vond het 'leuk' maar dat veranderde snel! :-D ik zou gewoon nu d vk bellen, dan plannen ze een afspraak voor je in als je ongeveer 8 weken bent..
Sorry, ik lees nu je berichtje... Het kan nog 2 kanten op gaan. Ik rond dezelfde periode van deze zwangerschap ook last van bloedverlies, maar dan zonder heftige kramp. De aanwezige kramp kwam door het groeien van mijn baarmoeder. Sterkte meis.......
pffff, heb net even flink zitten janken buikpijn is weg en nu even geen bloedverlies, zal het dan toch maar een beetje zijn geweest? ooooh wat een onzekerheid
Sterkte meis, echt!! Misschien was het toch nog wat bloed van de innesteling? Menstruatiekrampen had ik in het begin ook gehad nu ik er aan terug denk.. Hou je vooral rustig meis!