Hallo, Ik heb gisteren een termijn echo gehad. Nou dacht ik een krappe 8 weken zwanger te zijn (laatste mesntruatiedag 31 aug) maar de echo liet zien een krappe 6 weken met een trage hartslag. De gyn was niet tevreden met de uitkomst. De avonden daarvoor had ik al krampen en dacht ik meer aan een blaasontsteking. De krampen heb ik nog steeds en ook lage rugpijn. Overigens voel ik me niet meer zwanger heb geen honger, niet misselijk etc etc. Is dit een teken dat het inderdaad niet goed zit? En heeft het nut om een zwangerschaptest te doen om te kijken of de HCG minder aan het worden is. Ik moet over 1 week terug komen om te kijken of er een groei waarneembaar is. Maar dan duurt een week opeens zo lang. Alvast bedankt.
hoi wat naar om te horen. Een test doen heeft geen zin, die zal positief zijn en heeft verder geen voorspellende waarde. Als je een kindje ter grootte van 8 weken verwacht, is 2 weken kleiner geen goed teken nee. En ook die trage hartslag niet. Het kan nog goed gaan maar het klinkt momenteel niet zo heel positief. Ik snap dat die week heel lang is. Maar je kunt nu niets anders doen dan afwachten op die volgende echo. Ik hoop het beste voor je! Mirjam
Mirjam bedankt dan hoef ik inderdaad geen geld uit te geven aan testjes Mijn lichaam geeft het al aan dus een betere test kan ik niet hebben.