Graag jullie mening: Mijn moeder heeft 2 supermooie en lieve konijntjes geschilderd voor onze kleine die er 10 aug ongeveer zal zijn. Is het te voorzichtig/overdreven om die boven de commode te hangen omdat je bang bent dat ze op je baby vallen als het boven het bedje hangt?
Wij hebben op beide kinderkamers een schilderij hangen. Omdat ze vrij groot zijn, hebben we ze bewust niet boven het bedje gehangen omdat ik bang was dat ze zouden kunnen vallen. De kans is misschien vrij klein maar ik wil het niet op mijn geweten hebben als het wel zou gebeuren. Bij mijn oudste hangt hij alweer ruim 3 jaar zonder te vallen.
Hier dezelfde gedacht, maar uiteindelijk toch boven het bedje gehangen. Na het ophangen ben ik er even met redelijk gewicht aan gaan hangen en heb het veilig bevonden. Het leven moet ook leuk blijven...
Idd. Ik heb ook nog nooit een schilderij wat goed opgehangen was spontaan zien vallen. Toevallig hebben wij ook een schilderij van mijn moeder voor de babykamer. Deze hangtbschuin boven ledikantje. Gewoon kijken waar het het mooiste uitkomt.