Zeer ongeduldig!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by lola2, Apr 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Ik zit nu in mijn derde ronde. We weten precies wanneer we 'geklust' hebben omdat we insemineren met donorzaad. 16 april hebben we geinsemineerd. Vorige week heb ik een avondje last gehad van wat trek-achtig gevoel in mijn schaamstreek.
    Sinds een aantal dagen enorm last van mijn borsten, vannacht misselijk geweest, tijd lang wakker gelegen. Wat ik heel frappant vond, was dat ik vannacht tijdens het wakker liggen het gevoel in mijn borsten voelde verminderen. Gek he? Oja, ook had ik vannacht honger (dat heb ik normaal nooit).
    Omdat ik zo'n enorm ongeduldig ding ben, heb ik vanmiddag een test gedaan van Matcare ultra. Uitslag: negatief. :cry: (ben ik te vroeg geweest?)
    Mijn nod is as. vrijdag.
    Ik merk dat ik alle kanten op stuiter. Wie heeft wijze woorden voor mij? :) ;)

Ik snap dat er geen waarheid bestaat dan enkel afwachten. Ik weet het, ik weet het....maar ik moest dit even kwijt.

Dank voor het lezen. ;) Groetjes. Lola2

2. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Oh Lola, spannend hoor. Kan me voorstellen dat je er toch een testje tegen aan hebt gegooid, alleen jammer dat hij negatief is. Hopelijk blijft je menstruatie uit en test je over een paar dagen alsnog positief!

Ik duim voor je!

3. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    Hoi Lola,

Helaas, ik heb geen wijze woorden voor je ;)

Ik weet hoe ongeduldig je bent; hier precies hetzelfde.
    Vanmorgen (ook veel te vroeg) getest van xx sensitive van sensitest en natuurlijk nog niks te zien.
    Wel pijnlijke borsten, maar dat heb ik iedere maand, dus dat wilt ook weer niks zeggen...

Ik hoop het heel erg voor je, maar hou er rekening mee dat je lichaam je heel erg voor de gek kan houden.
    Bijvoorbeeld; ik dacht/denk iedere maand allerlei zwangerschapssymptomen te voelen en ik werd/word steeds ongi.
    Die ene maand dat ik niks voelde, was ik zwanger (helaas mk).

Nog even geduld hebben (ja ik weet 't; heb 't zelf ook niet ;) ) en duimen dat het raak is!

Heel veel succes !

x Roosje

4. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Dank Roos en Inez! :D

Mijn hemel, wat is het toch lastig....mijn respect voor degene die al zeer vaak vergeefs gepoogd hebben, wordt met de dag groter en groter! Wat een dikke huid moet je daarvoor hebben.

Ik denk dat het me ook veel kruim kost gezien mijn leeftijd, ik heb (helaas) niet zo veel tijd meer.... :cry:

Goh, Roos we lopen bijna tegelijk! Ik hoop dat het raak is voor je! Wat vreselijk een MK....ik moet er niet aan denken....Ben je nu extra bezorgd, denk je?

Groetjes, Lola2!

5. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    Hoi Lola,

Ik kon me niet beheersen en heb vanmorgen testje gedaan...
    Een heeel licht streepje, maar ik maak me nog niet blij :rolleyes:
    Toch nog maar een paar dagen wachten!

Heb jij je nog altijd kunnen beheersen? ;)
    Ik kan me voorstellen dat jij een bepaalde 'druk' voelt, vanwege je leeftijd, maar het kan zeker nog!

Tja, als ik nu zwanger ben/word, dan zullen de blijdschap en de angst helaas even groot zijn. Vooral omdat ik niks gemerkt had bij mijn ma.
    Geen bloedverlies, geen pijn, ik voelde me prima.
    Bij de vk kwamen we erachter dat het hartje niet meer klopte.
    :cry:

Maar goed, ik PROBEER natuurlijk positief te blijven! ;)

Liefs, Roosje

6. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    GILLEN! Een heel licht streepje...........menn daar doe ik een moord voor ;)
    Ik ga voor je duimen dat het heel snel een dikke vette streep wordt. Hoe voel je je? Voel je iets bijzonders?

Ja, ik kan me beheersen; ik moet ook wel want mijn vriendin (partner) vind me al zo hysterisch.... :oops:
    Wat ik vreemd bij mij vind is dat ik een aantal dagen flink last had van mijn borsten en dat dat in ene zo goed als weg is. Ook heb een aantal dagen geleden menstruatie-achtige krampjes (met de nadruk op krampjes!) gehad en dat is ook als sneeuw voor de zon verdwenen. Ook die ene nacht dat ik toch echt wel misselijk was....(en dat ben ik nooit!).

Is het mogelijk dat je een aantal symptomen hebt en dat die dan na een paar dagen gewoon weer verdwijnen? (ja, ik weet wel dat ik absoluut rekening moet houden met het feit dat de kans natuurlijk aannemelijk is dat ik niet zwanger ben. Maar ja, voor iemand onervaren zoals ik, is alles een groot mysterieus vraagteken). Dus heeft iemand hier een idee bij?

Ik ga nu maar even de straat op voor de Koningin ;) effe kraampjes bekijken....ik zie op de televisiebeelden dat ik in het roze moet vandaag. ;)

7. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    Hey Lola,

Vriendlief weet ook nog niet dat ik getest heb, want die denkt dat ik kierewiet aan het worden ben ;)
    Nee, hoor dat valt op zich wel mee, maar ik wil hem een vette positieve test laten zien en niet zo'n vaag streepje.
    Ga er vooralsnog van uit dat ik zaterdag toch nog ongi kan worden.
    Het enige waar ik last van heb zijn steekjes in mijn buik (niet constant) en branderige tepels/borsten.
    Dus dat wilt ook niet veel zeggen..

Tja, ik weet het eigenlijk niet wat jouw vraag betreft. Toen ik zwanger was, had ik dan wel, dan niet last van misselijkheid/ pijnlijke borsten etc.
    Over het algemeen voelde ik me eigenlijk vrijwel hetzelfde als voorheen..

Ik duim voor je dat je gauw positief nieuws hebt!

Veel plezier vanmiddag (goeie afleiding natuurlijk ;) )

Liefs, Roosje

8. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    ik had de eerste weken van mijn zwangerschap dat de symptonen kwamen en gingen. Is dus helemaal geen probleem.

heel veel succes tijdens deze spannende dagen!

9. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Dank je Petrabr en proficiat met je zwangerschap!

Roos succes as. zaterdag...! Ik hoop echt dat het giga-raak voor je is.

10. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    Hee Lola,

Wat zie ik nou? Zijn de :evil: :evil: toch gekomen?
    Oh wat jammer meid, veel sterkte!

x Roosje

11. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Klopt Roos... :cry: :cry: enige pluspunt is dat ik bijna de klok gelijk kan zetten wat mijn cyclus betreft.Dat is dan wel weer handig. En oja, wat ook wel prettig is, is dat vanmiddag na een flinke wandeling weer eens een wijntje op het terras heb mogen drinken van mezelf. (na de inseminatie drink ik geen alcohol meer, weet niet of ik dat maanden vol ga houden als ik telkens niet zwanger raak :oops: ).
    Hee Roos, hoe gaat het met jou!? Ik ben benieuwd!
    Bye, bye.

Groetjes, Lola2. Fijne avond!

12. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Wat balen Lola.
    Blijft toch weer een teleurstelling.

Dit topic doe ik op slot, zo blijft het overzicht er een beetje in.
    Succes meis.

Groetjes,
    Elvira (moderator)

Share This Page