hallo dames, Ik ben al 2 weken zó ontzettend misselijk de hele dag door. Normaal eten zit er echt niet in maar ik ben de tosti's,broodjes knackworst en soepjes ook wel beetje zat. Hebben jullie nog tips van dingen die makkelijk weg te krijgen zijn. Of dingen die jullie wél lusten door de misselijkheid heen.
ik at eigenlijk alleen slechte dingen want die hield ik binnen en haalde de misselijkheid weg... Nu merk ik dat smoothies (met soja melk) goed helpen... Het is lastig en heb er tot nu toe altijd nog last van... Ik hoop dat jij er snel vanaf bent!!
T enige wat ik toen kon eten waren Toastjes/crackers van Lu, kaal zonder iets erop.. Ik vreet ze nog steeds
bananen schijnen goed te zijn voor de maag. Toevallig had ik daar dan ook als enige wel zin in tijdens mijn misselijke periode! Voor de rest; yoghurt, eventueel met wat muesli er in. of andere melk producten. Je hebt ook zo'n ontbijtsmoothie in de winkel, weet even niet meer hoe dat heet. Maar als drinken beter lukt dan eten, is dat altijd ook nog een optie, heeft ook vezels en alles erin(goed voor darmen!).
Als ik niets heb gegen neem ik even een snoepje van haribo! Erg slecht maar soms moet ik echt suikers binnen krijgen. Bv zo'n smurfen of een halve maan snoepje
Munt thee(vers) helpt bij mij tegen misselijkheid.. Kaakjes en verder kleine hapjes.. Al moet ik er nu even niet aan denken om überhaupt iets te eten.. Succes en sterkte ..
Waterijsjes. Ze zijn totaal niet voedzaam, maar het hielp bij mij om de misselijkheid voor een tijdje tegen te gaan en dan kon ik daarna meestal iets normaals eten.