Onzeker en spannend...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Cupcakefan, 19 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cupcakefan

16 okt 2011
    84
    0
    6
    NULL
    #1 Cupcakefan, 19 nov 2016
    Laatst bewerkt: 19 nov 2016
    Het blijft gek om te zeggen... ik ben zwanger 😄. Nu 6 weken en 5 dagen. Wat een onzekere periode.
    Tussen week 4 en week 6, beetje last van mijn darmen gehad, en wat zere borsten. Vier dagen geleden een heel klein drupje bruinverlies in mijn onderbroek. Stress en paniek voelde ik opkomen, oh nee he. Het was aan het einde van mijn werkdag. De volgende dag niets aan de hand, en had mijn vrije dag. De drie daagjes erna, ook een minidrupje bruin in mijn onderbroek. En na het slapen, bij eerste toiletbezoek heel licht bij het afvegen van bruinig lichtroze. De rest van de dag helemaal niets meer.
    Ik vind het echt spannend. Op het forum heb ik mij gek zitten lezen aan allerlei verhalen, maar voor ieder is het weer anders. Ik ben zelf zo onzeker, en denk dat het niet goed kan zijn. Mijn vriend daarintegen probeerd positief te zijn, en vind dat ik te negatief ben. Hij zegt als het mis is, ik toch echt wel meer bloed zal verliezen. Omdat de baarmoedermond gevoelig kan zijn, en snel kan bloeden kan het ook mee te maken hebben zegt hij (ik moet nog wel watkracht zetten met een apparaat dicht doen) Nog een week wachten op de eerste echo.
    Wou het even van mij afschrijven...

2. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Her kan idd alle kanten op gaan. . Mocht je heel onzeker worden dan gewoon contact opnemen met je vk.. succes met afwachten!! En gefeliciteerd met je zwangerschap!

3. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Bij de eerste had ik het met 7 weken en met 14 weken. Met de tweede ronde de 13 weken en nu had ik het 3 dagen voor nod.

Bij mij betekende het niks. Ik zou je ook niet te druk maken. Is moeilijk hoor ik weet het ;)

4. Cupcakefan

16 okt 2011
    84
    0
    6
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties.
    Vanmorgen ook weer een druppel, en beetje bij het afvegen. Toch lastig zo. Ik hoop stiekem dat het misschien toch goed zit, al ben ik bang dat het toch verkeerd zit. Het geluk zit mij meestal niet echt mee.
    Wordt een spannende week zo.

5. jaimy22

jaimy22 Actief lid

28 jun 2007
    210
    5
    18
    Ja heel spannend he die begin periode het is echt afwachten zolang je geen krampen heb en extreem bloedverlies zit het wel goed hoor.

6. Cupcakefan

16 okt 2011
    84
    0
    6
    NULL
    Ik heb geen krampen en ook gen extreem bloedverlies 😊

7. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    bij mijn mk bleef ik ook bloeden dan had ik niet iets en dan weer niks maar weet niet hoe dit bij anderen gegaan is

8. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Ik heb tijdens 3 zwangerschappen geregeld bloed verloren van rood tot bruin. Bijna elke week controle gehad. 1x mis gegaan. Het verschil met die zwangerschap en de andere 2 is dat ik qua gevoel wist dat het niet klopte. Dat er iets niet goed zat.
    Bij de andere 2 een goed gevoel gehad. Nu een Gezonde dochter en kan elk moment mijn zoon verwachten.

Deel Deze Pagina