Omdat ik weet hoe moeilijk dit kan zijn, wil ik een bericht plaatsen voor iedereen in de mmm op deze dag: Of de mmm nou al gelukt is, of nog niet, of misschien nooit zal lukken: In jullie hart zijn jullie allang moeder! Dat maakt deze dag zwaar en mooi tegelijk want kijk eens naar hoe sterk iedereen in de mmm is. Die vechtlust voor een kindje en de liefde die er nu al is. Dat zijn zulke mooie dingen die ook onder het moederschap vallen; kind of niet. Veel sterkte op deze dag. Ik hoop dat iedereen het later kan vieren met zelfgemaakte tekeningen en knutselwerkjes van school.
Thanks meid, dat is lief van je! Het is idd alles behalve makkelijk zo'n dag, zeker met al die confrontatie om je heen. Kwam onderstaande quote nog tegen over Moederdag, wilde 'm even met alle lieve meiden hier delen. Dikke knuf voor iedereen hier!! xxx
Wat een mooie woorden en ook zo lief!! Ik lees de woorden met traantjes in mijn ogen. Heel erg bedankt veel sterkte voor iedereen Liefs
Mooie uitspraak Jufbibi! Ik hoop dat iedereen deze dag goed heeft doorstaan en dat we volgend jaar allemaal echt moederdag kunnen vieren
Ook al is het al voorbij, ik wil deze toch nog met jullie delen. Denk ook eens aan deze vrouwen op Moederdag - HLN.be