Onzeker en verdrietig

Discussie in 'Miskraam' gestart door Zena, 23 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Nee gelukkig niet buitenbaarmoederlijk, want daar heeft hij wel naar gekeken.
    Ik snap er gewoon echt niets van!

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hi Zena,

niet om je bang te maken ofzo maar ik had precies hetzelfde :(
    Heb ook een echo gehad met 5.6 week en daar was ook helemaal niks op te zien,gelijk bloed laten prikken en de volgende dag werden we gebeld dat HCG onder de 1 zat en dat we niet meer zwanger waren,jammer genoeg :(
    Snap er ook niks van,ik heb ook geen stolsels verloren,wel 2 dagen helderrood bloed verloren..

Ik wens je veel sterkte meissie!
    Liefs en een dikke knuff..
    -x-

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    He bah Zena, wat vervelend allemaal voor je. 'Fijn' dat de gyn het ook zo tactisch bracht, maar niet heus. Hoop voor je dat de echo van vrijdag alsnog een ander beeld gaat geven. Ik blijf voor je duimen meid!

4. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes meiden!
    De vk vind dat ik erg op moet letten of ik geen pijn krijg, zij is stiekem bang dat het een bbz is, omdat ze sit totaal niet met elkaar kan rijmen.
    We wachten dus nog even af...

5. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    hey Zena...wat is dat schrikken he...weten dat je zwanger bent...maar niet weten waar het is gebleven.
    Wij hebben dat 1,5 week geleden ook mee gemaakt...niets te zien op echo's en dmv bloedprikken en later door kijkoperatie werd het duidelijk dat we een bbz hadden...
    ik wil je sterkte wensen in deze onzekere dagen..weet zooo goed hoe je je nu voelt (bij mij vroeg hij ook of ik wel zwanger was!)...hoop dat je/jullie snel duidelijkheid zullen krijgen.
    liefs

6. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Triessie, wat erg voor jullie!
    En nu? wordt je geopereerd of proberen ze het met medicijnen?
    De vk zei dat ik daar ook aan moest denken, maar ik heb geen pijn, dus kan me dat niet voorstellen.
    Vooral de vraag of ik wel echt zwanger was vond ik naar...net of ik een beetje zat te liegeb daar!
    Sterkte meid!

7. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    hoi Zena,
    Nadat er op de echo's niets te zien was zijn we begonnen met HCG prikken, hierdoor werd duidelijk dat hormoonwaarde hoog was en na 2x prikken was deze ook gestegen. Ik heb 3 dgn later een kijkoperatie gehad en nadat de eileider was open gemaakt zagen ze pas dat het vruchtje daarin zat...dus dat konden ze niet zien op echo. Helaas kreeg ik een bloeding waardoor ik een grotere wond heb gekregen om alles te verwijderen.

Hoe weten ze bij jou dat het geen bbz is? Ik had nml ook geen pijnen vooraf, 1 nacht buikkrampen en 1x flinke steken (we dachten eerst aan darmen), maar tot aan de operatie geen pijnen of bloedverlies.
    Was je nou al bloed wezen prikken?

8. Zena, wat naar voor je! Ik werd er heel verdrietig van toen ik op de echo zag dat mijn bm helemaal leeg was. Kan me zo goed voorstellen hoe je je dan voelt!
    Hopenlijk is het geen bbz. Ik denk dat dat pas uitgesloten kan worden als de uitslag van de bloedtest er is. Zo is dat bij mij in elk geval weg gegaan. Mijn HCG waarde was op de dag van het bloeden al heel laag.

Heel veel sterkte voor jullie.

9. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Treissie, er is bloed afgenomen en vrijdag moet ik terug. De vk houdt wel rekening met een bbz, maar ik heb vandaag een test gedaan en die is wat aan het vervagen, dus ik denk dat ik gewoon alles al kwijt ben.
    Caro, jij ook sterkte meid.

10. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    hallo meiden,
    Ik denk dat ik een beetje hetzelfde heb als Zena.
    Vandaag 6 weken. Gisteren sliertje bloed na plassen savonds nog wat oud bloed bij afvegen en nu rood alleen bij afvegen. heb geen buikpijn en vanmorgen nog steeds een dikke positieve test van CB. Heb met VK gebeld en noemde ook mogelijkheid BBZ maar omdat ik geen buikpijn had ging ze er niet vanuit. Nu afgesproken (omdat er geen plek was) nacht afwachten en morgen om 9.00 uur bellen als niets is veranderd dan krijg ik ook een echo in het ziekenhuis. Moet je opletten is er bij mij ook niets te zien straks....zou toch erg gek zijn.

Liefs, Chantal

13-09-2002 Denise geboren!
    22-11-2006 MA 13,3 wk
    03-07-2007 VMK 4,3 wk
    26-11-2007 MK?

11. Hi Sjannie, Ik duim heel hard voor je dat er bij jou wel een gezond kloppend hartje te zien is. Je test is heel duidelijk positief, je hebt geen buikpijn. Wel vervelend dat je vandaag niet terecht kon. Dat wachten is niet fijn.

Heel veel sterkte,
    Caro

Deel Deze Pagina