Hallo allemaal.. Ben nu 24 weken zwanger en het gaat allemaal steeds zwaarder. Zo hoort het natuurlijk ook, alleen heb ik zoveel dingen rondom de zwangerschap di eminder leuk zijn dat ik niet eens meer erover durf te praten of te zeggen dat het me zwaar valt. Ben vanaf mijn 15de bekend met varices (spataderen), waaraan ik nu 2 keer geopereerd ben. Toen ik zwnager bleek, wist ik best dat dit zou verergeren...maar dat het zo erg zou zijn als nu...nee had ik me niet kunnen voorstellen! Mijn rechterbeen, oftewel kuit is blauw/zwart van de aderen en heb een blow up (opliggende) vanaf mijn kuit tot in mijn schaamstreek, waardoor ik veel pijn heb in mijn lies en bij mijn schaamstreek. Kan niet lang staan, niet zitten en opstaan of lopen..ben dus echt een kneus...bah baal ik van! Wilde zo graag genieten, maar hierdoor vin dik het allemaal wel minder luek terwijl ik het in verwachting zijn WEL leuk vind! Nu heb ook nog eens het carpaal tunnel syndroom, in die mate dat ik al een week het gevoel verloren ben in de vingers van mijn rechterhand en 's nachts niet kan slapen van pijn in mijn armen en krachtloosheid heb... Kennen jullie dit ook? Ik durf er gewoon niet meer over te praten, ben bang dat mensen vinden dat ik me aanstel..terwijl ik me echt beroerd ervan voel... Nou...nog 6 weekjes hoop ik en dan zie ik mijn wondertje en ben dan vast alles vergeten... Liefs Miranda...een onzekere zwangere
Dat is errug balen Miranda! Ook ik heb t cts, erg vervelend maar idd niks aan te doen. Vind wel dat je ff lekker je gal mag spuien hoor! Helaas kan ik je niets adviseren met je spataderen want ik heb hier nog helemaal geen last van (gehad). En daar is een forum ook goed voor toch? Is t niet bespreekbaar met je vriend oid?
Jeetje meis...kan me voorstellen dat je er ff over moet praten hoor....tis ook niet niks toch? Het is niet bepaald de roze wolk waar je zo vaak over hoort vertellen.... Ik hoop dat het niet erger wordt voor je, en dat je over een paar weekjes een prachtig kindje in je armen hebt!