Dames.. mn 1e ronde ovu testen... ik denk dus dat ik vanochtend mn knaltest heb gehad.. zie de foto maar !! Rechtse is van een uurtje terug.
Bo, dat is nog geen positieve test. Nog even door testen. Maar denk wel dat hij eraan komt binnenkort. *edit, ik kijk verkeerd, mijn fout... Veel plezier
Ik weet uit ervaring met Sensitest dat die nog iets donkerder kan. Ik zou als ik jou was einde vd dag / vanavond nog eens testen dikke kans dat je ei er snel aankomt!
Niet iedereen test even donker. Ik zou er maar gebruik van gaan maken. Stel je voor zeg, hij werd niet donkerder, dan is je mooiste dag bekeken!
Nou hij knal er vanaf hoor! Hij is een stuk donderder dan het controle streepje, dus denk niet dat hij donkerder kan klusse!
Dit is echt een knaller en donkerder dan controlestreep. Ik denk dat de meiden die zeggen van niet, niet goed hebben gekeken! Donkerder wordt ie echt niet hoor.
+1 Volgens mij zijn er behoorlijk wat meiden die naar het verkeerde streepje kijken. De streep aan de kant van het stukje dat je in de urine moet houden is de test streep
Ja ik keek inderdaad naar het verkeerde streepje. Had ook gelijk mijn bericht aangepast met een *edit. Hij is gewoon superknal en hij KAN donkerder, maar dat hoeft zeker niet en knal is knal dus dit is gewoon de LH piek.
Dankjewel allemaal voor de reacties !! Ik vermoedde ook dat het een lh piek is.. voel t ook aan mijn lichaam. Ik heb alleen iedere x gedacht dat het eitje by dit gevoel sprong.. blijkt nu dat het 24-48u erna pas is hihi.. kan zo veel gerichter aan de slag gaan !! Hy is veel donkerder dan de controle streep idd...