Het is niet leuk van je man om zo iets te zeggen. aan de andere kant hij heeft vanochted wel nee gezegt omdat hij door heeft dat hij je onderdruk heeft gezet en dus alleen voor hem wou doen. Je zal t toch een keer doen, hoe eerder hoe beter denk ik omdat de stap anders juist moeilijker wordt om te maken. Ga gezellig een film kijken lekker snacken tussendoor en wie weet komen jullie vanzelf in de stemming.. Niet onzeker zijn, als is dat makkelijker gezegt dan gedaan. Ik weet het. Tuurlijk is je lichaam verandert maar dat is logisch jullie hebben sen een kind gekregen. Dus dat weet hij ook wel. Succes in ieder geval.
Hoe eerder, hoe beter ben ik het niet helemaal mee eens. Je moet er na al dat gefrutsel wel aan toe zijn. Rustig aan, geen verwachtingen. Avondje filmpje kijken, snack erbij kan inderdaad wel wonderen doen. Gewoon zien hoe het looopt. En zo min moelijk verwachten, kan het alleen maar meevallen
Ik heb het er met mijn man over gehad, en de tijdsdruk is er nu in ieder geval af. Hij zei zolang je er maar aan werkt. Hij snapt dat ik het eng vind, en dat ik veel poespas aan mijn lijf heb gehad, hij zei ook, als t zeer doet, dan stoppen we gewoon. Hij zegt dat hij nog steeds helemaal gek op me is (dat moest ik ook even horen) Ben wel opgelucht van zijn reactie. Deze reactie is beter dan die hij me dus een tijdje terug gaf. De druk is eraf, en dat scheelt een hoop. Nu gewoon relax en rustig aan, en wat komt dat komt, en wat niet gaat, dat gaat niet, proberen we t later nog een keer.
t viel reuze mee! geen pijn gehad! Hebben wel glijmiddel gebruikt just in case. Jullie hebben me echt geholpen hihi, had even een zetje nodig in de rug! THANKS!
Wat fijn dat het gelukt is en achteraf allemaal mee viel. Hopelijk is dit een begin van een spannend sex leven. Geniet ervan meid!
Dat dacht ik ook gelijk. Ik kan me eerlijk gezegd best voorstellen dat je man "op klappen staat", na ruim een jaar geen seks. "Geen zin" (mits er een medische reden is dat je geen seks kunt hebben) vind ik eigenlijk ook nooit zo eerlijk naar de andere partij toe, een mens heeft deze behoefte nou eenmaal (normaal gesproken dan) en dan maak je maar zin. Ik heb ook weleens geen zin om te sporten maar als ik er dan eenmaal ben vind ik het heerlijk. Ik kan je man dus echt wel begrijpen hoor.
Ja ik kan me dat ook goed voorstellen ja. en dat is (was) ook niet leuk voor hem. en het was niet zomaar geen zin hoor, als je goed gelezen hebt. En ik ga niet zomaar zin maken om hem een plezier te doen, ik moet me er zelf ook goed bij voelen natuurlijk. Ik viel ook meer over dat wat hij gezegd had, en er een druk achter te zetten.. maar dat is opgelost door hulp van medeforumleden, en daar ben ik blij om. vind het wel een beetje jammer dat ik een soort van word veroordeeld hierom. terwijl ik juist om hulp vroeg om het op te lossen (ook voor mijn man) en dat is nu dus ook gelukt. Ik vind pas dat jij mag oordelen over mij, als je weet hoe ik me gevoelt heb, en wat ik mee gemaakt heb. verder no hard feelings..
Ik denk echt dat jullie eraan moeten werken hoor. Iedereen kan hoog of laag springen en zeggen dat seks niet het belangrijkste in een relatie is; dat is het namelijk wel. Als jij geen seks met hem wilt, zoekt hij wel iemand die het wel wilt. Ik klink misschien een beetje direct, maar zo is het wel.
josiej: dank u en sex in idd belangrijk in een relatie, maar niet het belangrijkSTE voor ons iig niet. Het was niet zo dat ik geen sex met hem WOU... maar door omstandigheden ik dit niet meer durfde, onzeker erover was.. enzenz.. zie topic..... maar goed, ik hoef mezelf toch niet te verantwoorden...?? dit topic heb ik ook geopend om mijn verhaal kwijt te kunnen en om advies en tips.. niet om meningen te krijgen... (jaja t is een forum i know) maar de adviezen en tips hebben geholpen, daar gaat t toch om.. mijn man is niet meer ''zielig''