Ik heb helemaal nog geen kwaaltjes gehad. Het is dat ik de kleine nu voel maar anders had ik het alleen aan het groeien van mijn buik kunnen merken...
Bij mezelf kon ik duidelijk merken dat ik zwanger was, misselijk en moe. Maar voor me zus geldt dat dus niet. Bij de eerste had ze nergens last van en nu is ze weer in verwachting en ook weer geen ene zwangerschapskwaal. Dat zegt dus niks hoor. liefs
ik ben ook onzeker hoor, ik weet van de testen dat ik zwanger ben, maar ik ben niet misselijk ofzo, wel wat moe, maar niet extreem en ik heb pijnlijke tepels, maar dat lijkt alweer minder te worden... hopelijk gaat het allemaal goed daarbinnen... moet nog 5 weken wachten voor de echo...
had ik ook surf maar een keer dan voel je het 's morgens en dan is het gedaan met de goede dagen.. rond de 6 wkn had ik het..
we wachten het maar af, ik vind het natuurlijk niet erg dat ik nergens last van heb, als ik maar zeker weet dat het goed gaat daarbinnen en dat is het hem juist, dat kan je niet weten, maar goed, gewoon lekker doorgaan en voor ik het weet heb ik mn eerste echo....