Menstruatie na bevalling

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wizard, 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wizard

wizard Actief lid

19 apr 2006
    338
    0
    0
    Ik weet niet goed waar ik mijn vraag moet plaatsen dus vandaar dat ik mijn vraag hier maar neerzet.

In febr ben ik bevallen van een geweldige dochter. Ik heb 6 mnd bv gegeven en geef nu alleen nog bv in de avond. Begin augustus ben ik weer voor het ongesteld geworden en hoe..... :confused: Ik had nu eigenlijk weer ongesteld moeten zijn (vorige week al), als je tenminste uitgaat van een regelmatige cyclus. Ik heb continu het gevoel ongesteld te moeten worden maar nee dus. We hebben een aantal keren onveilig gevreeen :oops: dus het KAN zijn dat ik opnieuw zwanger ben. Ik heb alleen al getest en deze was negatief. Ik heb nu al ruim een week van dat glibberige slijm als ik het afveeg :oops:. Mijn vraag is eigenlijk: wat denken jullie: opnieuw zwanger of een cyclus die van de waps is door de zwangerschap? Hoe was jullie menstruatie na de bevalling? Bedankt voor het reageren!

Liefs Eva

2. wizard

wizard Actief lid

19 apr 2006
    338
    0
    0
    niemand? :(

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    ik denk idd dat het met je hormonen te maken heeft.
    doordat je ook nog bv geeft raakt het helemaal in de war. ;)
    zwanger kun je altijd worden als je het onveilig doet, die kans is er dus altijd.

ik ben zelf ook in februari bevallen en vandaag voor het eerst weer ongi geworden.
    geen idee of het nu weer regelmatig gaat komen....

kom anders gezellig meekletsen met de februarimama's! :) :) :)

4. wizard

wizard Actief lid

19 apr 2006
    338
    0
    0
    Afwachten dan maar.... Vind het alleen wel raar dat ik steeds van dat glibberige slijm blijf houden...

Ok, ik zal eens een kijkje bij jullie komen nemen! ;)

Deel Deze Pagina