Hallo, Ik heb nu al sinds woensdagavond last van menstruatie achtige pijn in mn onderrug. Ik had gisteren ook wat vochtverlies.ik heb de verloskundige gebeld en toen moest ik op mn hand blazen om te kijken of er nog meer kwam, maar dat kwam er niet. Het rook niet naar urine en was echt waterig. Donderdag ben ik al doorverwezen naar het ziekenhuis maar ze konden niks raars zien op de echo's. Hoogstwaarschijnlijk een blaasontsteking. Zaterdag had ik er even geen last meer van maar sinds gisteren lichtjes weer begonnen en nu doet de pijn echt zeer. Ik kan nog wel wat meer aan maar het doet wel echt pijn. Heviger als een normale menstruatie. Geen bloedverlies. Wat moet ik nu doen ik word er helemaal gek en super geirriteerd van echt alles doet pijn. Ik moet het ziekenhuis sws nog bellen i.v.m. uitsmag van de kweek. Heeft iemand tips of is dit een naderende vroeggeboorte? Het voelt echt pijnlijk en heb zulk soort pijn meestal bij een naderende menstruatie.
Ik heb ook veel last van menstruatiepijn.. Maar écht zeer? Ja pijn doet t wel n beetje, leuk is anders. Komt het in pieken en dalen? Ik zou sowieso even bellen want dat het echt zeer gaat doen lijkt me niet goed..
kan ook van de blaasontsteking zijn, hier duurde het te lang tot het behandeld werd en schoot het door naar mijn rug (nieren?). zou wel ff de dokter bellen iig. als het in golven komt zou ik de verloskundige bellen
Wat vervelend meid. Ik heb de hele zwangerschap door menstruatieachtige pijn in rug en buik gehad, soms een paar dagen na elkaar, dan weer dagen/weken niet. Ik heb het altijd gezien als mijn baarmoeder die aan het groeien of samentrekken is, dat doet zeer. Weet je al zeker of het een blaasontsteking is/was? Want dit kan zeker dezelfde klachten geven. Heb je al antibiotica gehad? Dan zou het minder moeten worden... Een naderende vroeggeboorte hadden ze wellicht kunnen zien op de echo aan de lengte van je cervix? Als je ongerust blijft zou ik opnieuw aan de bel trekken, al is het maar om de bevestiging te krijgen dat het allemaal nog goed gaat. Sterkte!!
Net het ziekenhuis gebeld, maar ik heb geen blaasontsteking. Ik ga me even klaarmaken en dan de verloskundige bellen, voor get geval dat ze me weer wil controleren