Ik ben er net achter dat ik vergeten ben met een nieuwe pilstrip te beginnen!! Ik heb nu al een stopweek van 18 dagen! Sinds 17 november. Nu weet ik dat ik een grote kans heb op zwangerschap, want ik heb de afgelopen weken veel seks gehaad. Nu ben ik benieuwd wie dit ook is over komen en hoe dit af is gelopen?
Waarom test je niet? Of kan dat nog niet? Deze topic zal in ieder geval geen invloed hebben op wel of geen.zwangerschap want zelfs door de.pil heen raken vrouwen zwanger en iemand die vaker de.pil vergeten is is niet zwanger.
Kan pas over 2 weken ongeveer.. dus wil eigenlijk even weten of er vrouwen zijn die ook ervaring hebben met het te laat beginnen met de pil. Weet ook niet hoe ik hem nu verder moet slikken
Veilig vrijen en weer beginnen bij de eerste dag van je menstruatie? Anders word het helemaal zo een gekloot. Nu maar hopen dat je ongesteld word want je bent niet zomaar aan de pil neem ik aan Mocht je twijfelen trouwens kun je dan niet beter even.de.assistente.van.je ha bellen? Succes he
Sorry, maar als je zo onzorgvuldig met de pil omgaat, is het dan niet een idee om eens te kijken naar een ander voorbehoedsmiddel?
Ja dat ben ik ook van plan. Als ik niet zwanger ben, laat ik een spiraaltje plaatsen. Ik ben de pil vergeten omdat ik hele hele drukke weken achter de rug heb.. echt stom stom, heb er écht niet meer aan gedacht
inderdaad niet handig maar goed herken het wel was ook on zorgvuldig met de pil daarom een spiraaltje genomen overigens niet vervelend bedoeld volgens mij heb je dit topic ook niet goed gezet maar hoort het bij anticonceptie te staan.
ik zou nu stoppen met de pil tot je menstruatie en op de 1ste dag van je menstruatie weer met de pil beginnen dan is die ook direct weer veilig. maar wat je ook kan doen is een afspraak maken bij de huisarts, alvast informatie vragen over verschillende anticonceptie en als je gaat menstrueren direct een afspraak maken voor een spiraal als je dat nog wilt na het gesprek (spiraal wordt het liefste gezet aan het einde van je menstruatie omdat je baarmoedermond dan een stukje openstaat zodat het makkelijker wordt ingebracht). nu direct weer beginnen met de pil heeft geen zin en je zal toch af moeten wachten of je niet per ongeluk zwanger bent geworden.
De kans is aanwezig, maar net zo goed ook niet. Genoeg vrouwen raken niet direcy na stoppen zwanger. Maar je moet rekening houden dat je cyclus nu veel langer kan duren. Je kan er ook voor kiezen om nu veilig te vrijen en de morning afterpil te slikken. Ik heb elke keer na het stoppen van de pil een cyclus van 40 of langer gehad. Dus niet in de stress raken als je over 2 weken nog niet ongi bent !
morning after pil moet je binnen 72 uur na gemeenschap slikken anders helpt ie niet meer je kan wel een speciaal spiraaltje laten zetten om nu een zwangerschap te voorkomen
Klopt maar aangezien ze veel sex heeft gehad ga ik ervan uit dat het niet zolang geleden is geweest dat ze sex heeft gehad. Condoom gebruiken kan in ieder geval nooit kwaad.
Ja dankjewel, ben ik ook van plan. Had inderdaad al wat info opgezocht over het spiraal en wanneer ze hem het beste kunnen plaatsen