hoi dames miss kunnen jullie me wat gerust stellen , ik weet sinds gisteren dak terug zwanger ben na mijn mk van 2 jaar geleden nu sinds gisteren avond kreeg ik ineens zware trekkende kramp ter hoogte van mijn rechter eitak en die straald uit naar men schaambot en lies na een half uurtje was het over en nu juist kreeg ik het weer , ook kreeg ik nu ineens lage rugpijn erbij en een weeig gevoel alles word precies naar binnen getrokken moet ik mij zorgen maken of zou het al bandenpijn kunnen zijn heb al kids van 12 en 13 oh ja mijn teststreep knalde eraf na een paar sec
ik denk dat je lijf gewoon lekker bezig is met zwangerzijn! gefeliciteerd! maar ik snap je onzekerheid hoor! eng he!
ja echt wel , vooral omdat ik 2 jaar terug een mk heb gehad deze zwangerschap ik echt een wonder voor ons , omdat ze hadden gezegd dat de kans groot was dak onvruchtbaar was geworden nadat ik chlamydia heb gehad en daar vorig jaar een opperatie heb moeten door laten uitvoeren ze hebben mijn linker eileider weg genomen hoe voel jij je , want zie dat je ook juist zwanger bent
dat is echt wel een wonder dan, dat jullie (zonder hulp) zwanger zijn geworden! maar als je zo lang hebt moeten wachten is het ook meer stressy he, of t wel goed blijft gaan.. ik voel me goed, maar ook onzeker omdat ik een lchtere zwangerschapstest had vanmorgen. maargoed, mn hcg stijgt dus ik moet er maar in geloven... enge tijd wel, zeker de 1e 3 maanden he..