Weet iemand wat dit is?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door RobinL, 30 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobinL

RobinL Lid

29 dec 2015
    48
    0
    6
    Hallo allemaal,
    Op cyclus dag 29 (afgelopen zondag) heb ik positief getest, ik had afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden. Ik heb maandag ochtend nog een keer getest omdat ik niet kon geloven dat het positief was, toen was de test negatief. Ik ben niet ongesteld geworden dinsdag en heb dus woensdag nogmaals een test gedaan deze was weer negatief. Nu op cyclus dag 35 ben ik nog niet ongesteld ik ben dus 5 dagen overtijd. Ik heb hele erge buikpijn weet echt niet wat ik hiervan moet denken kan iemand mij helpen of heeft iemand dit eerder meegemaakt?

2. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Hoe zeker ben je van je ei? En heb je een foto van je positieve test misschien? Vervelend hè die onzekerheid!!

3. RobinL

RobinL Lid

29 dec 2015
    48
    0
    6
    Ja en ik weet nu ook niet of ik nog een keer moet testen😔weet echt niet wat dit is heb ook elke keer pijn in me buik. ik kan de foto niet toevoegen maar heb de foto vandeweek geplaatst in een ander bericht op dit forum krijg hem er nu niet meer op

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Misschien heb je een uitschieter van een cyclus en heeft je test op je eisprong gereageerd. Dat kan namelijk, hoe gek ook. Dan zou je dus volgende week zondag ongesteld moeten worden.

Als het een vroege miskraam was, had je onderhand al moeten bloeden volgens mij.

5. RobinL

RobinL Lid

29 dec 2015
    48
    0
    6
    Hoi be happy kan een zwangerschapstest reageren op een eisprong ik dacht van niet?

6. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik denk idd ook dat de test op je ei heeft gereageerd.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Je "positieve" test was ver buiten afleestijd en dus negatief en niet positief te noemen.
    De teststreep was ook heel smal/dun en niet zo breed als de controlestreep.

Als de test op je ei reageert dan krijg je een positief licht roze/grijs streepje en niet het resultaat dat jij had.
    Ik ben bang dat je cyclus een uitschieter wordt deze keer.
    Feit dat je nu buikpijn hebt kan betekenen dat je nu toch ongesteld gaat worden of dat het de groeispurt is van een aankomend ei.

Toch duim ik dat je over niet al te lange tijd alsnog echt positief test.

8. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Ik denk op dat hij op je ei heeft gereageerd! Heb ik ook eens gehad!

9. RobinL

RobinL Lid

29 dec 2015
    48
    0
    6
    Dankjewel voor jullie reacties, had zo gehoopt dat het dit keer gelukt was😞

10. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Maar je had toch geen positieve test?Jij had de test toch weggelegd en pas veel later afgelezen?Of ben ik nu in de war met iemand anders?

Edit:ik had het wel goed.Je hebt dus een test veel te laat afgelezen.Er staat niet voor niets een afleestijd op.
    De test was dus niet meer geldig.Het was dus geen positieve test helaas.
    Ik denk dat je gewoon een wat langere cyclus hebt dit keer.Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

11. RobinL

RobinL Lid

29 dec 2015
    48
    0
    6
    Ja ik dacht dat het positiefmoest zijn omdat iedereen zij dat het te roze en te donker voor een indroger was... Maar mischien ging ik er vanuit omdat ik het graag wou geloven...

12. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik wil daar wel even iets aan toevoegen. Zonder je valse hoop te willen geven of wat dan ook.

1) ik heb je test gezien en hoewel hij niet scherp was, vond ik hem behoorlijk positief. (Maar lastig te beoordelen omdat hij niet scherp was en donkere belichting)

2) een test na inleestijd pas aflezen is toch niet een bevestiging dat de test negatief is en niet meer beoordeeld mag worden? Ik bedoel: er staat gewoon een streep. Stel dat ik nu test en pas over een half uur ga kijken (mijn test is inmiddels knalpositief) betekent dat dan ook dat ik hem als negatief moet beschouwen??

3) wat nog zou kunnen, maar dit is maar speculatie.
    Ik heb vorige maand een zeer vroege mk gehad. Ik begin altijd erg vroeg te testen. Zo ook deze keer. Mijn testen liepen vanaf 9 dpo op en vanaf NOD weer af. Paar dagen erna was hij weer negatief. Echter de bloeding kwam maar niet. Dit duurde nog ruim een week zelfs.
    Het zou kunnen dat je net op een moment toch nog even "positief" hebt getest, het hcg al ver gedaald was en de dag erna niet meer genoeg was om op te pikken. Het kan zijn dat je dus even zwanger was en dat het nu even duurt eer je bloeding op gang komt. Overigens was mijn bloeding zelfs lichter dan mijn menstruatie normaal en niks van pijn of stolsels gehad.

Het is maar speculatie uiteraard, maar snap dat je onzeker bent en ergens bevestiging zoekt.

Wij weten het allemaal niet helaas, waarom je eenmalig een positieve test hebt gehad.
    Ik hoop dat je snel meer zekerheid hebt.

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Als hij die avond zo duidelijk was door hcg had hij die ochtend erop (en dus een paar uur later) ook nog positief moeten zijn. Misschien wat lichter, maar wel nog een 2e streep.

De test was echt negatief! Geen miskraam/biochemische zwangerschap dus.

De teststreep was ook echt een pennestreep en veel smaller dan de controlestreep.

Had graag wat anders willen zeggen, maar de test was gewoon echt negatief. Ophoping van vloeistof en urine doordat hij ver buiten afleestijd is bekeken.

Ook een reactie op eisprong kan niet want dan krijg je een lichte roze brede streep en niet het resultaat wat ts had.

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Tja.... wat ik hierboven ook al schreef dus, maar bljkbaar overheen gelezen is door ts.

15. Esilaa

Esilaa Lid

10 jul 2016
    38
    1
    6
    Hallo,

Ik heb precies hetzelfde gehad. Ik was paar dagen overtijd ik dacht ga even testen. Heel licht streepje. Ik kon het niet geloven en dach ga volgende dag weer testen en die was negatief. Ruim 1.5 weel later toch ongesteld geworden. Waarschijnlijk was dat mij eisprong omdat ik nu ook op dag 16 zit en nog steeds geen eisprong heb. Mss toch een late eisprong.

Deel Deze Pagina