Mijn ouders vinden het maar raar dat ik nog borstvoeding geef. Dacht ik. Maar vandaag vertelde mijn moeder dat ze tegen een vriendin die ook net oma was geworden had verteld dat ik mijn zoontje nog 'lekker aanleg', en dat haar dochter mij vast wel mocht bellen/mailen met vragen over borstvoeding. Dus heb aangegeven dat uiteráárd geen probleem te vinden maar was vooral onder de indruk dat mijn moeder kennelijk minder problemen heeft met langer voeden dan ikzelf Dat vind ik gewoon gaaf, van mijn moeder. Want we hebben toch heel andere beelden over opvoeden, met name op gebied van voeding, en het doet me stiekum goed dat ze kennelijk vindt dat wij het tóch goed doen zo. En daar nog over opschept tegen haar vriendinnen ook (ook over Rapley). Knuffel voor mijn moeder dus. De echte krijgt ze dit weekend hoor
Wat lief!! Ik hoorde net nog van s-mams (ze vroeg of ik nog steeds gaf, had haar ff niet gezien ivm vakanties enzo) dat ze het zo knap vond dat ik nog steeds genoeg voeding heb. Enerzijds denk ik: duhhhh dat ik genoeg voeding heb, ik leg namelijk aan als ze honger heeft maar ik vind het ook lief dat ze het zegt, stukje waardering ofzo