Op 1 april heb ik een bericht geplaatst met dat ik aanhoudend steekjes voelde linksonderin (zie nieuw symptoom; steekjes links. Sindsdien heb ik geen klachten meer.. en afgelopen week negatief getest. Vanochtend, dag 32 van mijn cyclus zelfde ronde, dacht ik ik voel nog steeds niet.. en heb nog 1 Sensitest liggen. Kga maar weer ff testen. Zie plaatje 1!!!!!!!!!!!!!!!! Ben toen huilend naar de Kruidvat gerend voor de 99% betrouwbaardheids test. Zie plaatje 2!!!!!!!!!!!!! Ik denk dan toch echt positief........ ben vreselijk ongelofelijk dolgelukkig. Kan alleen maar huilen!
Heeeee super meid!!!!! Ik zei het, hahahahah!!!! Ik VOELDE het aan mn water hihi ik gun het je enorm!!!!! Kom je bij ons op het decemberbuikjes topic bij "zwanger"? zou supergezellig zijn!!
Geweldig! Gefeliciteerd!! Ik heb zelf continu steekjes, en een zeurend gevoel. Afgelopen vrijdag 5 april wel heel ietsiepietsie rood bij het afvegen. Echt heel weinig, een penstreepje helderrood bloed. Ik heb vanmiddag nog negatief getest, maar het kan maar zo als ik dit allemaal lees!