Dag allemaal! Sorry als ik het verkeerd plaats maar ik hoop dat iemand mij kan helpen. Afgelopen maart ben ik bevallen van mijn dochtertje. Ze is nu 7 en een halve maand en ik geef nog borstvoeding. Precies op de dag dat ze 6 maanden oud was werd ik voor het eerst na de bevalling weer ongesteld. Daarna bleef het weer weg. Maandag dacht ik dat het toch weer begon. Dit was echter zo licht dat ik enorm twijfel of dit wel mijn menstruatie was. Ik heb wel wat helder bloedverlies gehad maar het was verder voornamelijk slijm met bloed. Het was in ieder geval niet zoals ik het gewend ben en het was voornamelijk steeds enkel bij het afvegen. Ik heb tweemaal een tampon gebruikt op de tweede dag maar dat had ook prima af gekund met een inlegkruisje. Ik had verder ook geen buikpijn en hoofdpijn zoals ik dat normaal altijd heb. Gisteren was het op wat lichtroze slijm na al helemaal afgelopen. We gebruiken geen anticonceptie maar volgens mij hebben we net in de week voor de bloeding geen gemeenschap gehad. Vorige week heb ik al een test gedaan omdat ik het toch vreemd vond dat ik niet ongesteld werd, die test was negatief. Misschien is het nog handig om erbij te vermelden dat er onlangs is geconstateerd dat ik een te snel werkende schildklier heb. Wellicht kan het daar nog iets mee te maken hebben? Ik snap er in ieder geval niets meer van.
Je lichaam heeft door de borstvoeding nog geen hele dtabiele cyclus dus er is weinig van te zeggen. Dat kost tijd. Gun je lijf die tijd en gebruik ac als je nog niet zwanger wil worden.
Bedankt voor je reactie. Daar zit natuurlijk ook wat in. Ik dacht met bv dat als het eenmaal weer geweest was, het wel weer regelmatig terug zou komen. Dat lijkt me vanzelfsprekend we laten het op z'n beloop gaan. Mocht het ons nu al gegund zijn, dan zijn we daar enorm gelukkig mee.