Vandaag cd 27... Vanmorgen op toilett.. Grote boodschap ( :-o sorry!) maar ik zag bloed.. Roze.. Nog eens extra gecheckt en ja het was toch vaginaal.. Maar na 2 x goed vegen was het weg.... En nog steeds niets doorgebroken... Vorige cyclus was 30 dagen.. En normaal zit ik op 28 à 29 dagen.. Vanmiddag een testje gedaan.. Duhh nnegatief had nie anders verwacht... Maar klad ook helemaal geen last van m'n borsten de hele maand.. Normaal wel..en nu heb ik er wel weer wat last van... Hellpp wat is dit dat bloed van vanmorgen? Kan het zijn omdat ik schrok dat het niet doorzet? Of was dit dan toch de innesteling en moet ik langer wachten met testen??????
Ik heb deze cyclus een soort gelijk verhaal... normaal een lf van 10 dagen, en nu begon het roze verlies al op dag 7... had ook goede hoop op een innesteling, maar nu 8 dpo is de ongie echt doorgezet. Hoop voor jou natuurlijk dat het een innesteling is... Duim voor je
Ik heb dat tijdens mij cyclus altijd na de grote boodschap en nog steds niet zwanger!! Maar wie weet is dit wel een innesteling
Even afwachten denk ik, het kan alle kanten op, normaal als ik bloed bij mijn ongesteldheid, komt de rest veel later... Hopelijk ben je wel zwanger en is het een innesteling geweest..
het kan vanalles zijn. maar bij mij was t vorige maand totaal onverwacht raak, ook met n kleine bloeding op de normale menstruatiedatum. probeer geduld te hebben en als de bloeding niet doorzet kun je over n paar dagen nog eens testen.