iemand??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mamaworde, 3 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaworde

mamaworde Lid

3 okt 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi. .Ik was altijd een stille lezer maar zag dat jullie niet beten : P dus besloot ik ook maar een onderwerp te openen. Ik kon het nergens vinden en wellicht dat iemand het hier herkent? ?Nou daar begint ie hoor. .Om te beginnen Ik voel mijn eitje altijd springen. . Ik krijg eerst paar dagen een paar steken recht of links en cervix slijm van beetje tot erg veel en wanneer het weg is kan ik 14 dagen erbij optellen en heb ik mijn menstruatie. .Ik probeer al zwanger te raken vanaf december maar ben er echt niet strikt me bezig.in de zin van alleen intiem zijn wanneer ik ovuleer nee doe het gewoon wanneer we er zin in hebben.Maandag 9 september ben ik ongesteld geworden vrijdag was het opgehouden .Zaterdag (14/9)kreeg ik gelijk steken.. Ik dacht Huh zal toch niet? Nou ik ging dus naar de wc en had meteen doorzichtige heel rekbare slijm.. dat bleef echt tot woensdag (18/9)zo..Ik dacht nou dan heb ik een vroege cyclus..maarrr..Zaterdag (21/9 ) kreeg ik me toch een klodder slijm (sorry) maar niet doorzichtig.zondag hetzelfde maar het was echt rekbaar en Wit wat ik nog niet ben tegen gekomen afgelopen maanden. ..en maandag ook nog en volgens mij dinsdag ook maar toen werd het al wat minder en ook een beetje doorzichtig..Vanaf Woensdag was het eigenlijk weg..Vanaf zaterdag 28/9 werd ik zo misselijk in de ochtend maar dat heb ik vaak voor nod en kreeg ik gevoelige opgezette borsten wat ik nu nog steeds heb. .Wie o wie??Sorry voor mijn lange verhaal. Maar ik waardeer het dat je de moeite hebt genomen om het te lezen. .GroetjesFee

2. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ik zou een zwangerschaps test doen dan weet je het zeker

3. mamaworde

mamaworde Lid

3 okt 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb deze onderwerp ook geplaatst bij zwanger worden..

Testen durf ik gewoon nog niet :O

4. unknowable

unknowable Niet meer actief

Snap dat je het spannend vindt, maar onze antwoorden geven geen zekerheid. Doe gewoon een test, dán heb je zekerheid!

5. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Het enige antwoord op al die dingen en onzekerheden: testen.

6. mei2014mama

mei2014mama Actief lid

11 sep 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ik sluit me gewoon netjes aan bij de rest.. Succes!!

7. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Testen!!:)

Deel Deze Pagina