Ik ben pas net zwanger maar herkent iemand slapeloosheid? Ik ben normaal echt een slaper maar afgelopen dagen al om 5 uur gedoucht beneden en vandaag half 4!!!! Iemand tips? Of gaat het over dat iemand kan zeggen? Overdag gaat t prima om rond 18.30 finaal in te storten
Had ik ook, hoor! Wordt vanzelf beter. Voor het slapen een kopje kamillethee werkte bij mij goed. En het accepteren is ook een stap in de goede richting, dan lig je niet te balen in bed. Bij mij ging het vanzelf over en nu slaap ik alweer tijden prima!
Ja ik ben ook 4 a 5 weken zwanger.. en ik ben elke nacht rond 4 uur wakker. Dus ik leef met je mee Gefeliciteerd trouwens!!!
Ik moet ook heel vaak plassen.. Ben nu ziek(word nu langzamerhand wat beter), dus kan de symptomen op dit moment niet allemaal onderscheiden.. Ooh en mijn dromen zijn heel levendig!! Werd vanmorgen ook huilend wakker. Jij?
Mijn darmen en maag rommelen de hele dag. Verder kortademig. Heb t opgezocht. Kan een symptoom zijn. En moe met vlagen. S avonds misselijk. Leuk hoor!! Heb je al een afspraak bij de vk?
Ooh mijn maag ook, maar ik dacht dat het bij ziek zijn hoorde Maar ik weet het nog maar sinds gister, dus nog geen contact op gezocht met vk. Jij al wel? Ik vind het wel spannend allemaal... Heb jij al meer kinderen of eerste?
Word onze 1e en van jullie? Waren jullie allang bezig? Wij liepen al in het ziekenhuis dus ik moet morgen naar de gyn en daar blijf ik de eerste tijd voor ik na een verloskundige ga.
hallo ik slaap nu al 9 weken slecht wordt meestal na 3 uur slaap wakker en dan slaap ik niet meer echt dus ik weet hoe je je voelt. ik hoop dat het nog weggaat maar ja ik mag niet klagen dat is mijn enige klacht tot nu toe. gefeliciteerd en succes met je zwangerschap. groetjes
@misty: Heb je al dingen uitgeprobeerd, zodat het misschien beter wordt? Nee, we waren pas in ronde 3 en ook onze eerste. Ik was altijd bang dat het bij mij heel lang kon gaan duren. niet ergens op gebasseerd, intuitie denk ik. Maar daar kan ik beter niet weer naar luisteren... dus het is wel een hele verrassing dat het zo snel is... maar we zijn er heel blij mee en hopen dat alles goed mag blijven gaan. Ooh fijn dat je al iemand hebt die je kent... ook al is het misschien niet op de leuke manier, dat je diegene kent?
@ remoon ik heb al uitgeprobeerd om later te gaan slapen maar dat helpt ook niet of ik nu om 8 uur naar bed ga of om 11 uur of nog later ben standaard naar 3a4 uur wakker, dan blijf ik wel liggen maar je ziet dan ieder half uur op de klok en uiteindelijk sta je toch maar op. ik doe wel eens een middagdutje als ik er de tijd en kans voor heb. groetjes
Ik slaap ook al een week of 3 slecht elke dag heel vroeg wakker en rond etenstijd doodmoe zijn! Maar goed geen geklaag van mij dit zijn de enige klachten tot nu toe
Hier ook echt een ander slaapritme: voor de wekker wakker steeds. Gewoon twee rem-slapen en dan hup, wakker. Uitslapen kan ik niet meer. Daarentegen in de namiddag (nu dus) behoorlijk moe.
Klinkt raar, maar ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben.. normaal kan ik uren slapen.. nu is 6 uur per nacht echt de max (zt meestal rond de 4/5 uur) gek genoeg ben ik dan ook echt uitgeslapen.. :S Manlief vind het niet zo grappig.. dus ik ga er tegenwoordig maar gewoon uit.. Succes ermee allemaal, goed om te weten dat het ook wel weer wegtrekt
hier ook uren wakker liggen en dan weer om 5 uur wakker! 1keer om 3 uur wakker. voel me heel de dag moe maar niet kunnen slapen. lastig he? dochter van 2, 5 slaapt ook niet meer 's middags. Balen!
Inmiddels kan ik de hele dag wel slapen pff.. wel vaak snachts eruit om te plassen raar dat het allemaal zo snel veranderd!